;
coinex

واتساپ قابلیت جدید جستجو در چت بر اساس تاریخ را منتشر کرد

واتساپ قابلیت جدید جستجو در چت بر اساس تاریخ را منتشر کرد. واتساپ قصد دارد که نسخه‌ی بتای خود را با اضافه کردن سه قابلیت به روزرسانی کند.

واتساپ که در سال 2009 تاسیس شده، یک برنامه پیام‌رسان فوری برای گوشی‌های هوشمند است و سعی دارد تجربه بهتری از استفاده این برنامه در کاربران خود ایجاد کند. در همین راستا واتساپ نسخه بتای خود را با سه قابلیت جدید هشدار کانال‌ها، پنهان کردن برچسب‌های ناوبری و جستجو در چت بر اساس تاریخ را عرضه می‌کند.

بیشتر بخوانید: قابلیت عکس حذف شونده واتساپ در دسترس کاربران ویندوزی قرار گرفت

ویژگی اول این نسخه Chanel Alert یا هشدار کانال‌ها با ارسال نوتفیکشن به ادمین‌های کانال نقص قوانین و خطاهای رخ داده را گزارش می‌دهد تا مانع از حذف و یا نابودی ناگهانی کانال شود. همچنین برای رفع نواقص به وجود آمده راه کار های مناسبی هم ارائه می دهد.

دومین ویژگی پنهان کردن برچسب‌های ناوبری است که با حذف برچسب‌ها هنگام اسکرول کردن چت‌ها، کانال‌ها و تماس‌ها تصویر یکدستی در صفحه نمایش شما ایجاد می‌کند تا تمرکز بیشتری در انجام کارهای خود داشته باشید.

قابلیت جدید جستجو در چت بر اساس تاریخ
قابلیت جدید جستجو در چت بر اساس تاریخ

قابلیت جذاب بعدی، قابلیت جدید جستجو در چت بر اساس تاریخ است که به شما این امکان را می‌دهد  تنها با انتخاب تاریخ به مکالمات مورد نظر خود دست یابید و بدون نیاز به تلاش بیشتر و در کمترین زمان به چت‌های خود دسترسی داشته باشید.

به نظر می‌رسد قابلیت‌های جدید واتساپ تجربه بهتری در استفاده از این برنامه را ایجاد کند اما این قابلیت‌ها فعلا در نسخه بتا وجود دارند و برای ارزیابی کارایی آنها تا انتشار نسخه نهایی باید به انتظار نشست.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی قابلیت جدید جستجو در چت بر اساس تاریخ چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو درمیان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر