;
coinex

طراحی و مشخصات گلکسی A15 4G پیش از عرضه رسمی فاش شد [+رنگ‌بندی]

در جدیدترین اخبار منتشر شده، جزئیاتی درباره طراحی و مشخصات گلکسی A15 4G فاش شده است. این گوشی به زودی در کنار نسخه فایوجی خود به بازار عرضه خواهد شد.

همان‌طور که می‌دانید شرکت سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه گوشی گلکسی A15 4G خود در کنار همتای فایوجی آن است. از آنجایی که تا عرضه رسمی این گوشی فاصله زیادی باقی نمانده، در یک افشاگری جدید طراحی، مشخصات و رنگ‌بندی گلکسی A15 فورجی فاش شده است. پیش از این نیز جزئیاتی از مشخصات مدل فایوجی این گوشی به بیرون درز پیدا کرده بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طراحی و مشخصات گلکسی A15 4G

بر اساس اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت تکنولوژی محور Phonestalk، گلکسی A15 4G از نظر طراحی شبیه به نسل قبلی خود یعنی Galaxy A14 4G خواهد بود. رندرهای پخش شده از این گوشی، سه دوربین را در پنل پشتی نشان می‌دهند که به صورت عمودی در کنار یک فلاش LED قرار گرفته‌اند. در پنل جلویی نیز یک بریدگی قطره‌ای شکل تعبیه شده که دوربین سلفی را در خود جای می‌دهد. آن‌طور که پیداست این گوشی در رنگ‌های مشکی، سفید و زرد به بازار عرضه خواهد شد.

طراحی و مشخصات گلکسی A15 4G

گفته می‌شود که A15 4G به چیپست هلیو G99 مدیاتک مجهز خواهد شد. این پردازنده برای کارهای سنگین و پیچیده طراحی نشده اما در انجام کارهای روزمره عملکرد مناسبی دارد. انتظار می‌رود که این دستگاه در پیکربندی‌های مختلف رم و حافظه داخلی عرضه شود که به احتمال زیاد یکی از آنها رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی خواهد بود.

درباره وضوح و نوع پنل این گوشی هنوز اطلاعاتی در دست نیست، اما اندازه نمایشگر احتمالا برابر 6.5 اینچ باشد. با این حال، از آنجایی که شایعه شده گلکسی A15 5G  دارای صفحه نمایش OLED خواهد بود، این احتمال وجود دارد که مدل 4G نیز از نمایشگر اولد برخوردار باشد.

پیش بینی می‌شود که سیستم دوربین متشکل از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی، یک سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی باشد.

منبع تغذیه این گوشی هوشمند احتمالا یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 25 واتی باشد. این ظرفیت باتری و سرعت شارژ با مشخصات شایعه شده از مدل 5G مطابقت دارد.

اگرچه هنوز هیچ تاریخ مشخصی برای عرضه رسمی A15 4G و A15 5G اعلام نشده، اما گفته می‌شود که سامسونگ به زودی هر دو گوشی را معرفی خواهد کرد. ظاهر شدن مدل فایوجی با قیمت 139 دلار در والمارت، مهر تاییدی بر این فرضیه است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره طراحی و مشخصات گلکسی A15 4G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر