coinex
راهنمای خرید تکراتو

پرداخت پول برای انتشار اخبار کذب درباره ممنوعیت واردات خودرو در سال ۱۴۰۳ [+ویدئو]

رشیدی کوچی، نماینده مجلس صراحتاً اعلام کرد که برای پخش اخبار ممنوعیت واردات خودرو در سال ۱۴۰۳ پول‌های پرداخت شده است؛ پس نباید به این شایعات دامن زده شود.

حتماً شما هم بارها در فضای مجازی و رسانه‌های مختلف دیده یا شنیده‌اید که واردات خودرو منتفی شده است و دیگر خودرویی به ایران وارد نخواهد شد. این اخبار آنطور که جلال رشیدی کوچی نقل می‌کند، کذب است و نباید به آنها دامن زده شود.

براساس گفته‌های وی به افرادی پول‌هایی داده شده تا شایعه ممنوعیت واردات خودرو در سال ۱۴۰۳ را گسترش دهند. این نماینده مجلس که از آن به عنوان مردمی‌ترین نمایندگه مجلس یاد می‌شود، بارها پیگیر وضعیت واردات خودروهای نو و کارکرده بوده و اخبار مربوط به تصمیمات مجلس در این خصوص را نشر داده است.

بیشتر بخوانید: طرح واگذاری ایران خودرو و سایپا استارت خورد [+جزئیات]

خبر ممنوعیت واردات خودرو در سال ۱۴۰۳ حقیقت ندارد

جلال رشیدی کوچی، نماینده مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی و مردمی‌ترین نماینده مجلس در نشست خبری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران (خودرو، فناوری‌های نوین و صنایع وابسته) بهمن 1402 که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب برگزار شد، توضیحاتی مهم درخصوص شایعات ممنوعیت واردات خودرو در سال 1403 داد که کمی عجیب به نظر می‌رسد. وی در این خصوص گفت:

به برخی افراد پول‌هایی داده شده است تا شایعاتی در خصوص ممنوعیت وادرات خودرو در سال آینده را پخش کنند. پس به این شایعات دامن نزنید چرا که واردات خودرو انجام خواهد شد.

خبر ممنوعیت واردات خودرو در سال ۱۴۰۳ حقیقت ندارد

از طرفی وی عنوان کرد که واردات خودرو از کشورهای دیگر، تأثیری بر خودروسازان ایرانی ندارد و این شرکت‌ها می‌توانند در کنار واردات، به فعالیت خود ادامه داده و دچار ضررهای مالی هم نمی‌شوند.

روز گذشته نیز مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه و تجارت ایران اعلام کرد که تا آخر سال 40 هزار خودرو واردات کشور خواهد شد و در طرح‌های فروش گنجانده می‌شوند. پس دولت احتمالاً برای واردات خودرو در درازمدت برنامه‌ریزی کرده است. به هر صورت فعلاً می‌توان به روند واردات خودرو امید داشت و با گفته‌های رشیدی کوچی نیز احتمالاً این روند ادامه‌دار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شایعات واردات خودرو در سال 1403 چیست؟ به نظر شما به واردات خودرو در سال‌های آتی و التیام بازار خودرو کشور امید دارید؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    جای تاسف داردجهان کجاست شماکجاهستیدسرچه چیزهایی سرگرمیدخجالت آوره جمع کنید بساط حیله ونیرنگ روتاکی میخواهیدازسادگی مردم سوءاستفاده کنید؟

    پاسخ