;
coinex

سرمایه گذاری عظیم گلرنگ در سایت رزرو اقامت شب

به رشد بازار استارتاپ‌ها، شاهد سرمایه گذاری عظیم گلرنگ در سایت رزرو اقامت شب هستیم. گروه صنعتی گلرنگ قصد دارد به نرخ دلار سرمایه‌گذاری کند!

مدیر سرمایه‌گذاری گلرنگ رسماً از سرمایه گذاری عظیم گلرنگ در سایت رزرو اقامت شب خبر داد. ظاهراً گلرنگ آینده خود و ایران را در فعالیت استارتاپ‌ها می‌داند و عقیده دارد که از این باب می‌شود به درآمد بیشتر رسید.

این گروه صنعتی که از آن به عنوان یکی از بزرگترین گروه‌های صنعتی فعال در ایران با داشتن صدها زیرمجموعه بزرگ یاد می‌شود، از ماه‌ها پیش سرمایه‌گذاری‌های خود در بخش استارتاپ را آغاز کرده و قصد دارد در این بازار رو به رشد به نهایت پیشرفت و افزایش درآمد برسد.

بیشتر بخوانید: نورالینک، استارتاپ ایلان ماسک 43 میلیون دلار سرمایه جدید جذب کرد

سرمایه گذاری عظیم گلرنگ در سایت رزرو اقامت شب

محمدرضا معصومی، مدیر سرمایه‌گذاری گلرنگ ونچرز رسماً اعلام کرد که این گروه صنعتی طی 18 ماه آتی مبلغ 3 میلیون دلار در استارتاپ رزرو اقامت «شب» سرمایه‌گذاری خواهد کرد. ظاهراً هدف گلرنگ با این سرمایه‌گذاری، تبدیل کردن شب به لیدر بازار رزرو آنلاین اقامتگاه در مدت زمان 5 ساله است.

سرمایه گذاری عظیم گلرنگ در سایت رزرو اقامت شب

البته با توجه به گذشته گلرنگ و سرمایه عظیمی که این گروه صنعتی بزرگ در اختیار دارد، می‌توان رسیدن به هدفگذاری تعیین شده را حتمی دانست و احتمالاً استارتاپ شب بتواند به صندلی لیدری بازار اقامت‌گاه‌های آنلاین تکیه بزند.

گروه سرمایه‌گذاری کوروش، چندی پیش خبر از احداث پلتفرم «آُفود» با کمک گروه صنعتی گلرنگ برای رقابت مستقیم با «اسنپ‌فود» داد. این گروه سرمایه‌گذاری مجموعه رستوران‌هایی را نیز به اسم «دارک‌کیچن» احداث کرده تا بتواند در بازار سفارش آنلاین غذا رقابت کند.

اُفود یکی دیگر از فعالیت‌های گلرنگ در بازار استارتاپ است. البته گلرنگ چندی پیش اعلام کرد که 100 درصد استارتاپ «الوپیک» را خریداری کرده و قرار است از آن درجهت اهدافی مانند ارسال سفارشات «اُفود» به دست مشتریان در کمترین زمان ممکن استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

ظاهراً گلرنگ را باید برنده رقابت در حوزه استارتاپ‌ها بدانیم. آیا شما نیز به این نتیجه رسیده‌اید؟ لطفاً نقطه نظرات خود را با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر