coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

همه پمپ بنزین های کشور فعال شدند؛ امکان سوخت گیری با کارت سوخت

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد که همه پمپ بنزین های کشور وارد مدار شده و امکان سوخت‌گیری با کارت سوخت مهیا شده است.

روز گذشته اختلالات سراسری در پمپ بنزین های کشور باعث شد تا روند سوخت‌رسانی، بویژه سوخت‌رسانی با کارت سوخت شخصی سخت و یا غیرممکن شود و صف‌های طولانی در پمپ بنزین‌های ایران ایجاد شود. پس از دقایقی گروه هکری اسرائیلی «گنجشک درنده» صراحتاً حمله هکری در سامانه‌های سوخت‌رسانی را برعهده گرفت.

حال با گذشت حدود 24 ساعت از این اتفاق، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد که روند سوخت‌رسانی به حالت عادی برگشته و همه می‌توانند از کارت سوخت برای دریافت بنزین استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: بیانیه سازمان پدافند غیرعامل درباره اختلال در سوخت رسانی پمپ بنزین های سراسر کشور

همه پمپ بنزین های کشور به حالت عادی برگشتند

جعفر سالاری، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران در یک برنامه تلویزیونی ضمن اشاره به وارد شدن همه پمپ بنزین‌های کشور به مدار گفت: هم‌اکنون 40 درصد از پمپ بنزین‌های ایران امکان سوخت‌گیری با کارت سوخت را نیز بدست آورده‌اند.

همه پمپ بنزین های کشور به حالت عادی برگشتند

وی بیان کرد: «درحال حاضر تمامی تمرکز ما بر مهیا کردن شرایط استفاده از کارت سوخت است و امیدواریم تا آخر وقت امروز این مشکل برطرف شود.»

گفتنی‌ست؛ روز گذشته حمله سایبری گروه هکری اسرائیلی باعث تا بیش از 60 درصد پمپ بنزین‌های کشور دچار اختلال شوند و عملیات سوخت‌رسانی فقط به صورت آفلاین و با قیمت 3 هزار تومان ممکن بود. حال که همه جایگاه‌های سوخت وارد مدار شده انتظار می‌رود تا پایان امروز، این مشکل نیز مرتفع گردد.

بیشتر بخوانید:

آیا شما نیز شاهد اختلالات در جایگاه‌های سوخت کشور بوده‌اید؟ لطفاً نقطه نظرات خود را با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر