;
coinex

مشخصات نمایشگر سری اوپو فایند X7 فاش شد؛ خبری از مدل پرو نخواهد بود!

طبق آخرین اخبار به نظر می‌رسد که شرکت اوپو قصد دارد از نمایشگرهای BOE 8T در سری پرچم‌دار بعدی خود یعنی سری اوپو فایند X7 استفاده کند.

افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی، Digital Chat Station، با انتشار پستی در اکانت کاربری خود از مشخصات نمایشگر و ظرفیت باتری سری فایند ایکس 7 پرده برداشت. اما خبری که تعجب کلیه مخاطبان را در پی داشت، احتمال حذف مدل پرو از این سری بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات نمایشگر سری اوپو فایند X7

بر اساس اطلاعات منتشر شده در شبکه اجتماعی ویبو، در سری جدید گوشی‌های هوشمند اوپو یک مدل پایه، یک مدل اولترا و یک مدل اولترا با قابلیت اتصال ماهواره‌ای وجود خواهد داشت. اگرچه این اطلاعات بلافاصله پس از انتشار حذف شدند اما خوشبختانه برخی از کاربران موفق شدند که با تهیه اسکرین شات از پست مربوطه، این اطلاعات را در سطح اینترنت پخش کنند.

اوپو فایند X7

گفته می‌شود که مدل پایه این سری یعنی Find X7 دارای پنل 6.78 اینچی LTPO OLED با رزولوشن 2780 در 1264 پیکسل خواهد بود. این در حالی است که نمایشگر Find X7 Ultra کمی بزرگ‌تر و در حدود 6.82 اینچ خواهد بود و وضوح 3168 در 1440 پیکسل را ارائه خواهد داد. در این پنل از فناوری به کار رفته در ویوو ایکس ۱۰۰ پرو و وان پلاس ۱۲ برای روشنایی بالا استفاده خواهد شد.

هر سه مدل سری فایند ایکس ۷ به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 100 واتی مجهز خواهند شد و مدل اولترا از شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

اینکه آیا واقعا اوپو، مدل پرو را حذف خواهد کرد یا نه هنوز به طور دقیق مشخص نیست، اما این مسئله با توجه به موجی که در بین گوشی‌های سامسونگ و شیائومی در رابطه با ارائه مدل‌های اولترا به راه افتاده، چندان دور از انتظار نیست. به هر حال زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد و ما برای فهمیدن حقیقت ماجرا باید تا زمان عرضه رسمی این سری منتظر بمانیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره سری اوپو فایند X7 و حذف مدل پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر