coinex
راهنمای خرید تکراتو

وام یلدایی برای بازنشستگان تامین اجتماعی

محسن تقیانی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی زمان پرداخت وام یلدایی برای بازنشستگان تامین اجتماعی را اعلام کرد. او می‌گوید مرحله پنجم وام ۲۰ میلیون تومانی اوایل دی ماه به حساب بازنشستگان واریز می شود.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی کشور از وام یلدایی بازنشستگان خبر می‌دهد. بر اساس گفته‌های او مرحله پنجم وام 20 میلیونی تا اوایل دی ماه به حساب 50 هزار بازنشسته واریز خواهد شد. محسن تقیانی می‌گوید: «تا پایان سال به بیش از 300 هزار نفر تسهیلات پرداخت خواهد شد که ثبت‌نام متقاضیان در مراحل بعدی اطلاع‌رسانی می‌شود.»

بیشتر بخوانید: وام 100 میلیونی سربازان با بازپرداخت 5 ساله [جزئیات و شرایط]

محسن تقیانی درخصوص زمان پرداخت مرحله پنجم وام به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی، اظهار کرد: آن دسته از بازنشستگانی که در ماه‌های قبل برای دریافت وام 20 میلیون تومانی به کانون‌های بازنشستگی مراجعه کرده بودند، در صورتی که مشکل بانکی نداشته باشند و سایر شرایط را دارا بوده و ثبت‌نامشان نهایی شده باشد، اوایل دی‌ ماه وام خود را دریافت خواهند کرد.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به این که در این دوره از طرح وام بازنشستگان، تا اوایل دی ماه به 50 هزار بازنشته واریز خواهد شد افزود: «احتساب پرداخت این دوره از تسهیلات، از ابتدای سال تاکنون به 210 هزار بازنشسته وام پرداخت شده است.»

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی همچنین گفت: «تا پایان سال به بیش از 300 هزار نفر تسهیلات پرداخت خواهد شد که ثبت‌نام متقاضیان در مراحل بعدی اطلاع‌رسانی می‌شود.»

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی وام یلدایی برای بازنشستگان تامین اجتماعی چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر