;
coinex

اپل ممکن است فناوری شارژ MagSafe را در نسل بعدی iPad Pro معرفی کند

اپل در حال یکپارچه‌سازی اکوسیستم خود در بخش‌های مختلف است و در جدیدترین اقدام قصد دارد تا فناوری شارژ MagSafe را به آیپد‌های جدید خود بیاورد.

طبق گزارش‌های متعدد در گذشته، آی‌پدهای سال آینده به‌روزرسانی بزرگی را دریافت خواهند کرد. انتظار می‌رود اپل در اوایل سال 2024 مدل‌های جدیدی را عرضه کند. اکنون گزارشی جدید، فناوری شارژ نسل بعدی آی‌پد پرو را نشان می‌دهد. این اطلاعات به نقل از یک منبع آشنا با شرکت‌هایی که مگ‌سیف برای محصولات اپل تولید می‌کنند، آمده است. ظاهرا تبلت‌های پرچمدار این شرکت از این پس از شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فناوری شارژ MagSafe به آیپد‌ها می‌آید

در چند سال گذشته، اپل در حال کار بر روی جهانی کردن ویژگی‌ها در سراسر سبد محصولات خود بوده است. اینها شامل پردازنده‌های سیلیکونی اختصاصی آن در مک‌ها و آیپدها، شارژر MagSafe و پورت USB-C در همه دستگاه‌ها در همه دسته‌ها می‌شود. طبق گزارش قبلی، غول فناوری کوپرتینویی همچنین قصد دارد تا سال 2027 به نمایشگرهای OLED روی آی‌پد و مک‌بوک‌ها روی آورد.

اپل می‌تواند شارژر بی سیم MagSafe را در iPad Pro در سال آینده معرفی کند. تبلت‌های فعلی دارای بدنه فلزی هستند که با شارژرهای بی سیم سازگار نیستند. یک پنل پشتی شیشه‌ای یا پلاستیکی برای پشتیبانی از این فناوری شارژ مورد نیاز است. پیش از این، مارک گورمن، خبرنگار معتبر بلومبرگ، فاش کرده بود که غول فناوری کوپرتینویی در حال برنامه ریزی تولید پنل پشتی شیشه‌ای برای آیپد پرو 2022 است، اما محقق نشد.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن است که اپل کل خط تولید آی‌پد خود را به‌روزرسانی می‌کند و مدل‌های پرو در سال آینده به‌روزرسانی قابل‌توجهی خواهند داشت. گفته می‌شود آیپد پرو در سال 2024 دارای صفحه نمایش OLED، چیپست‌های M3 و طراحی کاملاً جدید است. قابل ذکر است که اپل چندین سال است که طراحی تبلت‌های پرچمدار خود را به روز نکرده است. باید دید این شرکت چه طراحی جدیدی را برای نسل بعدی آیپد پرو خود اتخاذ خواهد کرد.

یک پنل پشتی شیشه‌ای به آیپد پرو اجازه می‌دهد تا با لوازم جانبی بی سیم و همچنین شارژر MagSafe سازگار باشد. این امر همچنین نیاز به شارژرهای مختلف مورد نیاز برای دارندگان دستگاه‌های اپل را برطرف می‌کند و کاربران می‌توانند بیشتر از پدهای شارژ MagSafe موجود خود استفاده کنند. همچنین، شارژ MagSafe برای iPad Pro سال آینده که در مورد آن می‌شنوند ممکن است شبیه به راه‌حل شارژ سیمی اپل برای مک‌ها باشد تا فناوری شارژ مغناطیسی آیفون.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد اضافه شدن فناوری شارژ MagSafe در آیپد‌های آینده اپل چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر