;
coinex

ایلان ماسک: سایبرتراک تسلا می‌تواند به یک قایق تبدیل شود

ایلان ماسک در تازه‌ترین ادعای خود اعلام کرده که خودروی تازه معرفی شده‌ی او یعنی سایبرتراک تسلا می‌تواند به یک قایق تبدیل شود.

طبق ادعای مدیرعامل تسلا، این شرکت در حال طراحی پکیجی است که با اضافه شدن آن به خودروی سایبرتراک این امکان را فراهم می‌شود تا حداقل 100 متر به صورت یک قایق بر روی سطح آب حرکت کند.

بیشتر بخوانید: طراحی غیرمعمول و جنس فولادی تسلا سایبرتراک کارشناسان را نگران کرد [+ ویدئو]

سایبرتراک تسلا می‌تواند به یک قایق تبدیل شود

لارس موراوی، معاون مهندسی خودروی تسلا  با جی لنو در اینباره که ایلان ماسک دوست دارد که سایبرتراک تبدیل به یک قایق شود صحبت کرده بود.

موراوی خطاب به لنو گفت: «شاید برای اجرای این ایده و تبدیل سایبرتراک به یک قایق، نیاز به افزودن کمی نیروی شناوری به خودرو باشد. اگر خلاق باشید، احتمالاً می‌دانید چگونه می‌توانید یک موتور قایق را به خودرو متصل کنید، موتور را روشن و قایق‌سواری کنید.»

مدیرعامل تسلا و ثروتمندترین مرد جهان، یک سال پیش از عرضه سایبرتراک درآبان و آذر سال جاری در حساب ایکس خود نوشته بود: «سایبرتراک به اندازه کافی ضد‌آب خواهد بود که بتواند به عنوان یک قایق عمل کند. سایبرتراک می‌تواند از رودخانه‌ها، دریاچه‌ها و حتی دریاهایی که خیلی متلاطم نیستند عبور کند.»

البته این گفته‌ی ماسک را نمی‌توان به این تعبیر کرد صاحبان کنونی سایبرتراک می‌توانند از آن به عنوان قایق استفاده کنند، زیرا این خودرو مجوزهای لازم برای قایق شدن را ندارد.

طراحی سایبرتراک به اندازه‌ای خاص هست که آن را نسبت به رقیبان هم طرازش متمایز کند، اما این خصیصه شناور بودن، منحصربه‌فرد بودن آن را به دوچندان می‌کند و لول را تغییر می‌دهد.

هرچند زمان مشخصی را نمی‌توان برای اینکه سایبرتراک بتواند شناور شود تعیین کرد اما با توجه به اینکه رونمایی از آن چهارسال به درازا کشیده، احتمالا شناور شدن آن نیز با توجه به جنس بدنه، ابعاد و نوع طراحی‌اش زمانبر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

لطفا نظرات خود را در خصوص ویژگی‌ها، طراحی و امکانات سایبرتراک تسلا در بخش کامنت‌ها با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر