coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

تماشا کنید: تصویری از ماژول دوربین گلکسی S24 Ultra فاش شد

عکس تازه‌ای از ماژول دوربین گلکسی S24 Ultra منتشر شده که احتمالا از یک مرکز تجهیزات و تولید دستگاه به بیرون درز کرده است.

به زمان رونمایی سری گلکسی S24 نزدیک می‌شویم و بی‌صبرانه منتظر بهترین گوشی های سامسونگ 2024 هستیم. تا کنون، بسیاری از مشخصات و ویژگی‌های سری گلکس اس 24 فاش شده است و تقریبا می‌دانیم که این گوشی‌ها در چه بخش‌هایی بهتر از نسل قبلی خود خواهند بود.

با نزدیک شدن به تاریخ معرفی گلکسی S24، گلکسی S24 Plus و گلکسی S24 Ultra، اطلاعات بیشتری از این گوشی‌ها منتشر می‌شود. انتظار می‌رود که سامسونگ در هفته‌ی سوم از ماه ژانویه، گوشی پرچمدارش را که از بهترین گوشی های 2024 به‌شمار می‌رود، معرفی کند.

به گزارش sammobile، امروز تصویری از ماژول دوربین گلکسی S24 Ultra منتشر شده که در ادامه، جزئیات آن را به شما به اشتراک می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید: شایعات گلکسی S24 ؛ آنچه تاکنون درباره ویژگی‌ها و مشخصات فنی سری گلکسی S24 می‌دانیم

مشخصات دوربین گلکسی S24 Ultra

در تصویر زیر، تعدادی ماژول دوربین گلکسی S24 اولترا را می‌بینیم که توضیحات، شماره قطعه و برخی اطلاعات را فاش می‌کنند.

دوربین گلکسی S24 Ultra

پیش از این گزارش شده بود که گلکسی اس 24 اولترا از یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، یک لنز 12 مگاپیکسلی اولترا واید، یک لنز تله فوتوی 10 مگاپیکسلی و یک سنسورر 50 مگاپیکسلی بهره‌مند خواهد شد. سنسور زوم این موبایل می‌تواند زوم اپتیکال 2 برابر، 3 برابر، 5 برابر و 10 برابری را ارائه دهد.

به‌طور قطع می‌دانیم که Galaxy S24 Ultra بهترین گوشی سامسونگ از نظر دوربین در سال 2024 خواهد بود. بعید است که در سال میلادی آینده، گوشی دیگری از برند سامسونگ عرضه شود که دوربین آن بهتر از S24 Ultra باشد. مخصوصا با توجه به اینکه گوشی‌های تاشوی سامسونگ هنوز راه زیادی دارند تا به چنین کیفیت دوربینی برسند.

با نزدیک‌تر شدن به زمان رونمایی گلکسی S24 Ultra، انتظار می‌رود که اخبار و شایعات بیشتری به بیرون درز کند. گزارش‌های زیادی مدعی شدند که سامسونگ می‌خواهد رویداد بزرگش را در تاریخ 17 ژانویه (27 دی) در کالیفرنیا برگزار کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات دوربین گلکسی اس 24 اولترا چیست؟ آیا این مشخصات دوربین می‌توانند رضایت شما را جلب کنند؟ یا اینکه انتظار مشخصات بهتری را دارید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر