;
coinex

عملکرد خوب تردز در سال 2023 ، آن را به محبوب‌ترین اپلیکیشن اپ استور تبدیل کرده است

اخیراً، اپلیکیشن تردز به اتحادیه اروپا معرفی شده و در این بازه زمانی، نرخ دانلود آن به شدت افزایش یافته است. این اپلیکیشن، که به تازگی در ماه ژوئیه (تیرماه 1402) با ارتباط مستقیم با اینستاگرام عرضه شده، در چند روز کوتاه به محبوب‌ترین اپلیکیشن اپ استور بدل شد.

بر اساس گزارش منبع خبری “اینسایدر”، هر چند تردز به‌طور کامل به عنوان یک اپلیکیشن مستقل شناخته نمی‌شود، اما به لطف عملکرد موفق متا، این برنامه توانسته با بیشترین دانلود در فروشگاه اپل، جایگاهی را کسب کند.

بیشتر بخوانید: شاخ های اینستاگرام فیلتر شده در برنامه های شب یلدا صدا و سیما!

ورود این اپلیکیشن به اتحادیه اروپا و اجرای نسخه وب آن، منجر به افزایش تعداد کاربران تردز شده است. این اپلیکیشن پیش از عرضه در اروپا، در رده پنجم دانلودها قرار داشت، اما به سرعت به جایگاه اول در فهرست اپ استور اپل رسید. در فروشگاه گوگل پلی نیز، تردز در رده پنجم برنامه‌های رایگان قرار دارد.

در سال 2022، هیچ یک از اپلیکیشن‌های شرکت متا در ده برنامه پردانلود اپ استور اپل جای نگرفتند. اما در حال حاضر، به جز اپلیکیشن تردز، اینستاگرام نیز در لیست ده برنامه برتر اپ استور قرار گرفته و حتی فیسبوک، که یکی از قدیمی‌ترین اپلیکیشن‌های متا به شمار می‌رود، به سرعت از تیک‌تاک پیشی گرفته و در حال رشد فوق‌العاده‌ای است.

در سه ماه گذشته، تعداد استفاده‌کنندگان تردز به‌طور مداوم در حال افزایش است. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط Apptopia، تعداد کاربران فعال روزانه این اپ 17 درصد افزایش یافته و به تعداد حدود 35 میلیون نفر رسیده است. همچنین، تعداد استفاده‌کنندگان فعال ماهانه نیز با 27 درصد رشد، به تعداد حدود 140 میلیون نفر افزایش یافته است. داده‌ها نشان می‌دهند که این اپ از زمان عرضه، به تعداد 445 میلیون دانلود دست پیدا کرده است.

با استناد به گزارش جدید اپل در خصوص برترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های سال 2023، برنامه تردز که تنها شش ماه از عرضه آن گذشته، در جایگاه چهارم محبوب‌ترین‌های اپ استور برای کل سال قرار گرفته است.

از سوی دیگر، تعداد کاربران فعال روزانه اپلیکیشن ایکس در طی سه ماه اخیر با کاهش حدود 5 درصد روبرو شده است. همچنین از زمان تغییر نام این شبکه اجتماعی از توییتر به ایکس، مشاهده می‌شود که نرخ دانلود این اپلیکیشن به کمترین میزان خود رسیده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تردز، محبوب‌ترین اپلیکیشن اپ استور چیست؟ شما تجربه استفاده از آن داشته‌اید؟ لطفا دیدگاه و تجربیات خود را با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر