;
coinex

میلیون‌ها کاربر اروپایی به شبکه اجتماعی تردز دسترسی پیدا کردند

انتظار‌ها پایان یافت و بالاخره دسترسی میلیون‌ها کاربر اروپایی برای شبکه‌ اجتماعی تردز ممکن شد. شبکه اجتماعی قدرتمندی که حالا می‌تواند برای توییتر شاخ و شانه بکشد.

تردز رسانه اجتماعی و خدمات شبکه‌های اجتماعی آمریکایی برخطی است و مالکیت آن را شرکت فناوری آمریکایی متا بر عهده دارد . زاکربرگ مدیرعامل متا و موسس اینستاگرام، با انتشار پستی در تردز درباره‌ی در دسترس قرار گرفتن این شبکه اجتماعی برای کاربران اتحادیه اروپا خبر داد.

بیشتر بخوانید: متا اسم‌های احتمالی اپلیکیشن تردز را فاش کرد؛ اپیگرام و تکستگرام رقابت را به تردز باختند

زاکربرگ با انتشار پستی در تردز اعلام کرد: «امروز تردز را در اختیار تعداد بیشتری از کشورهای جهان قرار دادیم. راه‌اندازی این سرویس در اتحادیه‌ی اروپا پس‌از انتشار در ایالات‌متحده و بیش‌از ۱۰۰ کشور جهان انجام می‌شود. تردز قبلاً برای ۴۴۸ میلیون کاربری که ساکن اتحادیه‌ی اروپا هستند دردسترس نبود و اکنون این افراد می‌توانند از شبکه‌ی اجتماعی ما استفاده کنند.»

متا به کاربران اتحادیه اروپا اجازه داده تا بدون نیاز به حساب کاربری محتویات این برنامه را مشاهده کنند اما برای تعامل و انتشار متحوا باید در این برنامه ثبت نام کنند. متا به طور غیرمستقیم دلیل تاخیر برای دسترسی های کاربران اروپایی را قوانین جدید بازارهای دیجیتال این ناحیه ارتباط دارد همچنین ادام موسری تأخیر انتشار تردز در اتحادیه‌ی اروپا را به پیچیدگی‌های پیروی از برخی قوانینی که سال آینده اجرایی خواهند شد نسبت داد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی دسترسی میلیون‌ها کاربر اروپایی برای شبکه‌ اجتماعی تردز چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر