;
coinex

چه قطعاتی در گوشی های گیمینگ بیشتر آسیب میبنند؟

با افزایش افرادی که به وسیله گوشی موبایلشان بازی می کنند، شرکت های بازی سازی تمایل بیشتری به تولید بازی های با کیفیت و گرافیکی موبایلی پیدا کرده اند و همین امر سبب شده است تا برخی از شرکت های تولید کننده گوشی همانند شیائومی، بخش خاصی برای تولید گوشی های مخصوص بازی را ایجاد کنند و گوشی هایی مختص بازی کردن با قطعات سخت افزاری بهینه تری برای بازی کردن را روانه بازار کنند. اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که از گوشی موبایلتان بیشتر برای انجام بازی های موبایلی استفاده میکنید میتوانید گوشی های گیمینگ ارائه شده در دیجی کالا، تکنولایف، کالاتیک، الان بخریم و موبایل 140 را بررسی کرده و گوشی گیمینگ مورد نظر خود را سفارش دهید، همچنین اگر در حال حاضر از گوشی گیمینگ استفاده میکنید تا انتها با ما در تکراتو همراه باشید تا قطعات موبایلی که در گوشی های گیمینگ بیشترین آسیب پذیری را دارند را به شما معرفی کنیم.

باتری موبایل

شاید بتوان گفت که بیشترین آسیب قطعه را در میان همه قطعات موبایل گوشی های گیمینگ شامل حال باتری موبایل می شود. باتوجه به اینکه بسیاری از بازی های گرافیکی موبایل انرژی باتری زیادی مصرف میکنند، شارژ باتری ها زودتر از حالت عادی تمام شده، حرارت بیشتری به خود میگیرند و نیاز به شارژ کردن های مداوم در طول روز دارند. در کنار این موضوع، بسیاری از گیمرهای موبایلی زمانی که شارژ باتری گوشی آنها کم است آنرا به شارژ زده و در زمانی که گوشی به شارژ متصل است نیز همچنان به بازی خود ادامه میدهند که همین امر موجب افزایش احتمال آسیب به باتری موبایل خواهد شد.

چه قطعاتی در گوشی های گیمینگ بیشتر آسیب میبنند؟

سی پی یو موبایل

سی پی یو نیز از دیگر قطعاتی است که در زمان استفاده مستمر گوشی به عنوان وسیله ای برای بازی به طور مستمر تحت فشار پردازشی و گرمایشی قرار میگیرد و احتمال آسیب دیدن آن بسیار بالاتر می رود.

ال سی دی موبایل

در حال حاضر شرکت های تولید کننده موبایل در تلاش هستند تا وضوح صفحه نمایش گوشی موبایل تولیدی خود به همراه تعداد رنگ های پشتیبانی شده و میزان روشنایی ارائه شده را بیش از پیش افزایش دهند و همین امر سبب افزایش تمایل خریداران به خرید گوشی های به روز و با کیفیت صفحه نمایش بهتر خواهد بود. باتوجه به بازی کردن مستمر با گوشی توسط گیمرها و تاچ های پیاپی که بر روی ال سی دی در کنار گرمای مستمری که از داخل گوشی به آن وارد می شود این احتمال می رود که پس از مدتی ال سی دی گوشی ضعیف شده، وضوح تصویرش کاهش یابد یا حتی ر موارد حادتر بسوزد و دیگر گوشی به شما چیزی نمایش ندهد. در چنین شرایطی تنها راه چاره تعویض ال سی دی موبایل خودهد بود.

چه قطعاتی در گوشی های گیمینگ بیشتر آسیب میبنند؟

قطعات موبایل گوشی گیمینگ خود را از کجا خریداری کنیم؟

اگر شما نیز از دارندگان گوشی گیمینگ هستید و اکنون به قطعات گوشی موبایل متناسب با مدل گوشی خود نیاز دارید میتوانید به وب سایت جرمن پارت به آدرس https://gpgsm.ir/  مراجعه کنید و به راحتی قطعات موبایل مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و تحویل سریع سفارش دهید. همچنین میتوانید از خدمات تعمیر موبایل این مجموعه نیز استفاده کنید تا هم هزینه کمتری برای خرید قطعات موبایل پرداخت کنید و هم هزینه اجرت دستمزد تعمیر موبایل کمتری پرداخت کنید.

تاکنون از کدام یک از گوشی های گیمینگ موجود در بازار استفاده کرده اید؟ آیا از نظر کیفیتی تفاوتی بین گوشی گیمینگ و گوشی های رایج در بازار احساس کرده اید؟

/

پایان رپورتاژ

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر