coinex
راهنمای خرید تکراتو

افشاگر معروف، مشخصات تراشه سری هواوی نوا 12 را فاش کرد

دیجیتال چت استیشن معروف، اطلاعات تازه‌ای از مشخصات تراشه سری هواوی نوا 12 را منتشر کرد. این گوشی‌ها، فردا به‌صورت رسمی در چین رونمایی می‌شوند.

انتظار می‌رود که سری هواوی نوا 12 شامل چهار مدل باشد؛ نوا 12 لایت، نوا 12 استاندارد، نوا 12 پرو و نوا 12 اولترا. تاکنون، اطلاعات زیادی درباره مشخصات این گوشی‌ها به‌ بیرون درز کرده و حالا، تنها یک روز مانده به رونمایی رسمی از این گوشی‌ها، جزئیات بیشتری از تراشه سری هواوی نوا 12 منتشر شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


دیجیتال چت استیشن در اکانتش اعلام کرده که نوا 12 لایت یا Vitality Edition به پردازنده اسنپدراگون 778 4G مجهز می‌شود. همچنین گفته می‌شود که برای نوا 12 هم یک تراشه کایرین 8000 با قابلیت اتصال 5G در نظر گرفته شده است. به‌تازگی تصویری از هواوی نوا 12 پرو منتشر شده که این اطلاعات را تایید می‌کند. درباره نسخه رده‌بالاتر این خانواده، یعنی نوا 12 اولترا هم باید گفت که احتمالا با تراشه کایرین 9000SL به بازار می‌آید. این تراشه تاکنون در هیچ‌کدام از گوشی‌های هواوی استفاده نشده؛ با این‌حال گفته می‌شود که نسخه‌ای ضعیف‌تر از کایرین 9000S خواهد بود.

تراشه سری هواوی نوا 12

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بودند که گوشی‌های هواوی نوا 12 پرو و 12 اولترا شباهت‌های زیادی به‌هم دارند. هر دو گوشی احتمالا به پنل نمایشگر 6.78 اینچی OLED با لبه‌های خمیده و رزولوشن 1.5K مجهز می‌شوند. در نمای جلویی این گوشی‌ها، یک لنز واید 60 مگاپیکسل و 8 مگاپیکسلی اولترا واید قرار می‌گیرد. دوربین اصلی در پنل پشتی این موبایل‌ها هم 50 مگاپیکسلی خواهد بود. شایع شده که هواوی نوا 12 پرو و نوا 12 اولترا به تکنولوژی ارتباط ماهواره‌ای دو طرفه مجهز می‌شوند. همچنین، می‌توان انتظار داشت که این گوشی‌ها از قابلیت فست شارژ 100 وات پشتیبانی کنند.

درباره مشخصات هواوی نوا 12 لایت یا Vitality Edition هم باید گفت که به احتمال زیاد، از پنل OLED برخوردار می‌شود و اسکنر اثر انگشت هم زیر نمایشگر قرار می‌گیرد. هواوی احتمالا در نسخه لایت از دوربین سلفی 60 مگاپیکسل و لنز واید 50 مگاپیکسل در پنل پشتی استفاده می‌کند. گفته می‌شود که نوا 12 لایت به رم 8 و حافظه 256 گیگابایت مجهز خواهد شد.

نظر شما درباره گوشی‌های جدید هواوی چیست؟ آیا این کمپانی می‌تواند دوباره جایگاه از دست رفته‌ی خود را پس بگیرد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر