coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

رئیس کمپانی پوکو از تاریخ معرفی سری پوکو X6 خبر داد

هیمانشو تاندون (Himanshu Tandon)، رئیس کمپانی پوکو ایندیا با انتشار پستی در پلتفرم ایکس، به تاریخ معرفی سری X6 اشاره کرد. البته زمان دقیق رونمایی هنوز مشخص نیست.

چند وقتی‌است که گوشی‌های پوکو ایکس 6 و پوکو ایکس 6 پرو در پلتفرم‌ها دیده می‌شوند و تاییدیه‌های مختلف را دریافت می‌کنند. این یعنی به تاریخ رونمایی سری پوکو ایکس 6 نزدیک می‌شویم. اینطور که از شواهد پیداست، به‌زودی یک بیانیه یا پوستر رسمی منتشر می‌شود و از زمان دقیق رونمایی این موبایل‌ها خبر می‌دهد.

راهنمای خرید تکراتو

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های شیائومی 2024

رئیس کمپانی پوکو ایندیا، جریان خبرسازی درباره گوشی های X6 و X6 Pro را ادامه داده و با انتشار یک پست در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق)، به یک هدیه اشاره کرده است. او در پست خود نوشته: کریسمس مبارک. بابانوئل به‌زودی با یک هدیه از راه می‌رسد.

این پست اخیر و تصویری که همراه آن منتشر شده، به زمان رونمایی Poco X6 و Poco X6 Pro در هند اشاره می‌کنند.

تاریخ معرفی سری پوکو X6

انتظار می‌‌رود که سری ایکس 6 هم مثل نسل قبلی، یعنی پوکو X5 و پوکو X5 Pro، فقط در دو مدل استاندارد و پرو به بازار ارائه شوند. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که گوشی پوکو ایکس 6 احتمالا نسخه‌ای ری‌برند شده از ردمی نوت 13 پرو خواهد بود. بنابراین، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این موبایل هوشمند به نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED با رزولوشن 1.5K و نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز شود.

این دستگاه احتمالا از تراشه اسنپدراگون 7 اس نسل 2، رم LPDDR5 و حافظه UFS 3.1 برخوردار خواهد شد. شایع شده که پوکو در این اسمارت فون از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز 13 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور 2 مگاپیکسلی استفاده خواهدکرد.

مدل رده بالاتر این خانواده، یعنی پوکو X6 پرو هم احتمالا ری‌برند شده‌ی ردمی K70E خواهد بود. به این ترتیب،‌ ممکن است با نمایشگر 6.67 اینچ OLED، رزولوشن 1.5K، روشنایی 1800 نیت و نرخ نوسازی 120 هرتزی همراه شود. گفته می‌شود که ایکس 6 پرو از سیستم روی تراشه دایمنسیتی 8300 اولترا برخوردار می‌شود که با رم LPDDR5X و حافظه UFS 4.0 جفت خواهد شد.

Redmi-K70E
Redmi-K70E / Poco X6 Pro

در گوشی پوکو X6 پرو از سه لنز استفاده می‌شود؛ یک لنز اصلی 64 مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال (OIS)، لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو. برای عکاسی سلفی و تماس‌های تصویری هم یک دوربین 16 مگاپیکسلی در نظر گرفته می‌شود.

تاریخ معرفی سری پوکو ایکس 6 هنوز مشخص نیست؛ اما با توجه به پست‌ها و گزارش‌های اخیر می‌توان گفت که این گوشی‌ها در اواخر ماه ژانویه رسما معرفی می‌شوند.

نظر شما درباره سری پوکو X6 چیست؟ از گوشی‌های سری X پوکو چه انتظاری دارید؟ آیا گوشی‌های جدید می‌توانند چالش جدی برای گوشی‌های رقیب ایجاد کنند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر