;
coinex

آموزش استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی زال و معرفی 2 قابلیت جدید جادوگر مقاله و هوش مصنوعی بینا (ویژن)

پلتفرم هوش مصنوعی زال، یک ساختار متنوع و پویا است که در آن تکنولوژی‌های A.I به‌منظور توسعه و اجرای برنامه‌ها و سیستم‌های هوشمند، تجاری و علمی گنجانده شده‌اند. از این پلتفرم می‌توان برای حل چالش‌های پیچیده، پیش‌بینی داده‌ها، تحلیل تصاویر، پردازش زبان طبیعی و سایر کاربردهای اِی آی بهره برد. با توجه‌به رشد روزافزون تکنولوژی، پلتفرم زال به‌عنوان یک محیط ایده‌آل برای توسعه و اجرای پروژه‌های مختلف و ارتقا تکنولوژی‌های مرتبط با آن، به شدت مورد استقبال قرار گرفته است.

کمی با پلتفرم هوش مصنوعی زال و کاربردهای آن آشنا شوید

پلتفرم زال با ارائه ابزارهای گسترده، انواع محتواهای متنی، تصویری، صوتی، کد برنامه‌نویسی، دستیاران چت، صداگذاری و تبدیل صوت به متن را فراهم کرده است و به‌عنوان اولین پلتفرم تکنولوژی A.I در سطح پیشرفته، خدمات خود را به کاربران ایرانی ارائه می‌دهد.

زال هوش مصنوعی همه کاره از مدل gpt-4-1106-vision-preview از شرکت OpenAi برای قابلیت ویژن, از مدل‌های GPT-4 و GPT-3.5 Turbo کمپانی OpenAI برای تولید متن، از مدل‌های DALL·E 3 کمپانی OpenAI و XL 1.0 کمپانی Stable Diffusion برای تولید تصویر، از مدل TTS HD کمپانی OpenAI برای تولید محتوای صوتی و صداگذاری و از مدل Whisper کمپانی OpenAI برای رونویسی صوت بهره می‌برد.

این تنوع در ابزارها و استفاده از مدل‌های برجسته توسط زال، به کاربران این امکان را می‌دهد که در انواع پروژه‌ها و کاربردهای اِی آی با سطوح مختلف پیچیدگی، از این پلتفرم بهره‌مند شوند و به‌راحتی به نتایج با کیفیت دست یابند.

8 بخش اصلی هوش مصنوعی زال که متعجبتان می‌کند!

پلتفرم هوش مصنوعی زال با ارائه امکانات متنوع و پیشرفته، کاربران بسیاری را مجذوب خود کرده است.

آموزش استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی زال

هوش مصنوعی بینا (ویژن)

قابلیت هوش مصنوعی بینا در واقع امکان دیدن و تجزیه و تحلیل تصاویر شما را به هوش مصنوعی زال اضافه کرده است بدین معنی که از این پس شما میتوانید با آپلود تصاویر و عکس های خود از هوش مصنوعی بخواهید آن ها را تجزیه و تحلیل کرده و به هر سوالی که در ارتباط با تصاویرتان داشته باشید پاسخگو خواهد بود. این قابلیت نسل جدید ویژگی های پیشرفته هوش مصنوعی میباشد که از موتور تجزیه و تحلیل gpt-4-1106-vision-preview از شرکت OpenAi استفاده میکند.

میتوانید در خلال چت های خود با هوش مصنوعی و یا مکالماتتان با دستیاران مجازی تصاویر خود را نیز بارگذاری کرده و از هوش مصنوعی زال بخواهید بعد از تحلیل تصاویر به انواع سوالات شما در ارتباط با آنها پاسخ دهد و یا پیشنهاداتی را ارائه نماید. در واقع این قابلیت توانایی هوش مصنوعی را به حدی بالا خواهد برد که تنها محدودیت آن قوه تخیل شما خواهد بود.

جادوگر مقاله

ابزار جادوگر تولید کننده مقاله زال در واقع امکان جدیدی است که توسط آن کاربران گرامی میتوانند انواع مقالات سئو شده ی حرفه ای در هر ضمینه و هر زبانی را با طی کردن 4 مرحله ساده بوجود بیاورند و در نهایت یک مقاله کامل از تصویر شاخص گرفته تا کلمات کلیدی, سرفصل ها, زیر عنوان ها, نقطه نظرات و متن کامل را در طی چند ثانیه تحویل بگیرند. نکته مهم اینکه در طی تمام این 4 مرحله کاربر کنترل کاملی بر روی تنظیمات و سفارشی سازی ها خواهد داشت و نتیجه محتوا توسط همکاری کاربر و هوش مصنوعی به گونه ای بوجود میاید که در کنار در نظر گرفتن خواسته ها, نظرات و ایده های کاربر بهترین نتیجه ممکن از هر لحاظ توسط هوش مصنوعی به او پیشنهاد خواهد شد.

تولید متن

یکی از قابلیت‌های بارز این پلتفرم، توانایی تولید متن کلی و یا با قالب‌های آماده است. با بهره‌گیری از مدل‌های معتبر اِی آی چون GPT-4 و GPT-3.5 Turbo کمپانی OpenAI، زال به کاربران این امکان را می‌دهد تا محتواهای متنی با کیفیت و منسجم را به سرعت ایجاد کند و از طریق قالب‌های آماده، ساختاردهی مطالب خود را بهبود بخشند.

تولید تصاویر

در زمینه تولید تصویر با هوش مصنوعی، زال از مدل‌های DALL·E 3 کمپانی OpenAI و XL 1.0 کمپانی Stable Diffusion بهره می‌برد. این قابلیت به کاربران این امکان را می‌دهد تا تصاویر با کیفیت و خلاقیت بالا را تولید و به کارهای مختلف هنری یا تجاری خود اضافه کنند. پس از ثبت نام در زال، کافیست از منوی سمت چپ در دسکتاپ یا دکمه منوی سمت چپ بالا در تلفن همراه، گزینه “تصاویر” را برگزینید. سپس با تنظیمات تخصصی و گزینه‌های فراوان، به‌راحتی تصاویر، عکس‌ها و آثار هنری خود را به وجود آورید.

صداگذاری

صداگذاری با اِی آی نیز از دیگر ویژگی‌های زال است. با استفاده از مدل TTS HD کمپانی OpenAI، زال به کاربران امکان تولید محتوای صوتی با صدای طبیعی و واقعی را می‌دهد. تبدیل صوت و گفتار به نوشتار توسط هوش مصنوعی زال امکان دست‌یابی به متن‌های کتبی از صداها و مصاحبه‌های صوتی را به سادگی امکان‌پذیر می‌سازد.

بعد از ثبت نام در زال، برای دسترسی به امکان تبدیل صوت به متن، در تلفن‌های همراه از منوی بالا سمت چپ و در دستگاه‌های دسکتاپ از منوی سمت چپ، گزینه تبدیل صوت به متن را برگزینید.

 تبدیل صوت به متن یا رونویسی صدا

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید محتوای یک فایل صوتی و یا ویدیویی را رونویسی کنید, مثلا فایل صوتی تماس های پشتیبانی شرکت خود, یک مصاحبه ضبط شده و یا حتی ترجمه متن یک فایل صوتی یا ویدیویی برای مصارف آموزشی و غیره.

هوش مصنوعی زال با کمک مدل Whisper کمپانی OpenAI امکان تبدیل صوت به متن (رونویسی صدا) را با تنظیمات و امکانات فراوانی به تمامی زبان ها برای شما فراهم میکند.

شما میتوانید به سادگی با این امکان فایل های صوتی و یا ویدیویی خود را از طریق زال آپلود کرده و رونویس آن را به هر زبانی که میخواهید و یا حتی ترجمه رونویس آن به زبان انگلیسی را دریافت نمایید.

تولید کد برنامه نویسی

در زمینه تولید کد برنامه‌نویسی با هوش مصنوعی، زال ابزارهای قدرتمندی فراهم کرده است. با استفاده از این امکانات، کاربران می‌توانند به سرعت و با دقت کدهای برنامه‌نویسی خود را به تولید برسانند. پس از ثبت نام در زال، از طریق منوی کاربری (در تلفن‌های همراه و کامپیوتر از دکمه بالا سمت چپ)، گزینه “کد هوش مصنوعی” را برگزینید و در صفحه مربوطه، زبان برنامه نویسی و توضیحات متنی را وارد کنید. سپس، کد موردنظر خود را بفرستید و در عرض چند ثانیه نتیجه تولیدشده توسط هوش مصنوعی زال را دریافت کنید.

چت و دستیاران مجازی هوش مصنوعی

پلتفرم زال دارای چت با هوش مصنوعی و دستیاران مجازی است که به کاربران این امکان را می‌دهد با سامانه تعامل داشته باشند و پرسش‌های خود را مطرح سازند و جواب‌های دقیق و سریع بگیرند. این دستیاران مجازی به کاربران در مسیرهای مختلف کمک می‌کنند و تجربه کاربری را بهبود می‌بخشند.

مجله هوش مصنوعی زال

مجله هوش مصنوعی زال به‌عنوان یک منبع جامع و تخصصی در زمینه اِی آی شناخته می‌شود و یک منبع برجسته برای کسب اطلاعات گسترده در این حوزه است. این مجله با محتوای خود، خوانندگان را با آخرین پیشرفت‌ها، تحقیقات علمی و توسعه‌های فناوری آشنا می‌کند.

در صفحات این مجله، مقالات تخصصی از محققان و افراد برجسته در حوزه هوش مصنوعی، الگوریتم‌های یادگیری ماشین، پردازش زبان طبیعی و سایر زمینه‌های مرتبط منتشر می‌شوند. گزارشات جدیدترین پروژه‌ها و اخبار مهم این حوزه نیز در این مجله گنجانده می‌شود.

مطالب این مجله با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و مدل‌های A.I، ترکیبی از دقت علمی و قابلیت جذابیت برای مخاطبان خود فراهم می‌سازد. هدف این مجله، ارتقا دانش و آگاهی در زمینه اِی آی و ترویج مفهوم این فناوری برای افراد مختلف است. از زبان ساده و علمی، مجله هوش مصنوعی زال به خوانندگان خود امکان می‌دهد تا در دنیای پویای A.I با کمال آگاهی حضور یابند.

چگونه در پلتفرم هوش مصنوعی زال ثبت نام کنیم؟

زال با ارائه فرآیند ثبت نامی سریع و دسترسی آسان به خدمات A.I، تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد و جت با هوش مصنوعی را امکان پذیر می‌کند. با واردکردن اطلاعات اولیه، کاربران به سرعت و به‌صورت آنلاین در زال ثبت نام می‌کنند.

این روند ساده و کارآمد به افراد امکان می‌دهد تا بدون پیچیدگی‌های زیاد، از امکانات زال بهره‌مند شوند. ثبت نام ساده و رایگان در هوش مصنوعی زال و دسترسی آسان به زال مزایای بسیاری دارد! با دسترسی آسان به پنل کاربری و رابط کاربری مناسب، کاربران این امکان را دارند تا به سرعت از ابزارها و خدمات A.I بهره ببرند.

جمع‌بندی

هوش مصنوعی زال به‌عنوان یک پلتفرم پیشرفته، با ارائه ابزارهای متنوع، تصویری و صوتی، تجربه بی‌نظیری در زمینه تولید محتوا ارائه می‌دهد. این پلتفرم با فرآیند ثبت نامی ساده و دسترسی آسان، به کاربران این امکان را می‌دهد تا با انعطاف در تولید متن، تصویر و صدا، پروژه‌های هوشمند خود را ایجاد کنند. با استفاده از مدل‌های معتبر، زال ارتقا بهره‌وری در ایجاد محتواهای خلاقانه و با کیفیت فراهم می‌کند و به کاربران امکاناتی شگفت‌انگیز در دنیای اِی آی ارائه می‌دهد.

/

پایان رپورتاژ

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر