;
coinex

مخفی کردن پست ها و قابلیت‌های جدید دیگر به بلواسکای اضافه شد

شبکه اجتماعی بلو اسکای همراه آخرین آپدیت خود، قابلیت‌های جدیدی از جمله مخفی کردن پست ها و پخش ویدئو و موسیقی را به این اپلیکیشن اضافه کرده است.

شبکه اجتماعی غیرمتمرکز Bluesky در حال ارائه یک پخش‌کننده ویدیو و موسیقی جدید برای لینک‌های درون برنامه‌ای، همراه با ویژگی جدید مخفی کردن پست است. این قابلیت‌های جدید، تجربه کاربری Bluesky را  به شبکه اجتماعی ایکس نزدیک‌تر می‌کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مخفی کردن پست ها به بلو اسکای می‌آید

پخش‌کننده ویدیو و موسیقی جدید با YouTube، SoundCloud، Spotify و Twitch کار می‌کند. برخلاف ایکس که پخش خودکار ویدیوها تنظیم پیش‌فرض است، پخش‌کننده درون برنامه Bluesky محتوا را خود به خود پخش نمی‌کند. اگر کاربران می‌خواهند محتوا را تماشا یا گوش دهند، باید با ضربه‌زدن بر روی آن، آن را فعال کنند.

بر اساس گفته بلو اسکای، درباره ویژگی جدید “مخفی کردن پست”، اگر چیزی دوباره می‌خواهید ببینید، می‌توانید بر روی آن کلیک کنید. پست از بخش Feed شما حذف می‌شود و هنگام بازدید مستقیم، پشت یک پوشش قرار می‌گیرد.

علاوه بر این ویژگی‌های جدید، Bluesky یک باگ را که منجر به نمایش خالی لیست حساب‌های بی‌صدا و مسدود شده می‌شد را رفع کرده است. این شبکه اجتماعی همچنین یک مشکل را که باعث می‌شد صفحه اصلی خالی شود و یک باگ را که گاهی اوقات در حین تعامل با موضوعات رخ می‌داد، رفع کرده است.

Bluesky unveils in-app video/music player and 'Hide Post' feature in latest update | AlternativeTo

این اعلان امروز چند روز پس از آن است که Bluesky اجازه داد به کاربران بدون ورود به حساب‌کاربری، پست‌ها را در پلتفرمش ببینند. هنوز هم برای ایجاد حساب و شروع ارسال نیاز به دعوتنامه است، اما می‌توانید از طریق یک لینک پست‌ها را بخوانید. با این حرکت، ناشران می‌توانند به پست‌های Bluesky در وبلاگ‌ها لینک یا آن‌ها را درج کنند. علاوه بر این، کاربران اکنون می‌توانند پست‌های Bluesky را در گفتگوهای فردی یا گروهی به اشتراک بگذارند.

Bluesky که در فوریه برنامه‌های iOS و آندروید خود را عرضه کرد، ماه گذشته به 2 میلیون کاربر رسید. در حال حاضر Bluesky تنها نمونه در AT Protocol است، اما در اوایل سال آینده به عنوان یک شبکه اجتماعی گسترده‌تر مانند Mastodon عمل خواهد کرد که کاربران می‌توانند سرورهایی که می‌خواهند به آن‌ها بپیوندند را انتخاب و حساب‌های خود را به دلخواه منتقل کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قابلیت‌های جدید بلو اسکای مانند مخفی کردن پست ها چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: techcrunch

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر