coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

هوش مصنوعی گلکسی S24 چیزی شبیه به Magic Eraser پیکسل خواهد بود

چیزی به معرفی خانواده جدید سامسونگ نمانده و حالا یک منبع موثق اطلاعاتی فاش کرده که هوش مصنوعی گلکسی S24 چیزی شبیه به Magic Eraser در گوشی‌های پیکسل برند گوگل خواهد بود.

یک کاربر با نام MysteryLupin در شبکه اجتماعی X تصویری را منتشر کرده که به نظر می‌رسد به بازاریابی مدل Galaxy S24 اشاره دارد. این تصویر به ویژگی Live Translate (ترجمه زنده) در تماس‌ها با استفاده از هوش مصنوعی اشاره دارد که پیش‌تر در گزارش‌ها مورد توجه قرار گرفته بود. علاوه بر این، قابلیت Nightography Zoom نیز معرفی شده که در زوم کردن تصاویر در شرایط نور کم، کیفیت بهتری را ارائه می‌دهد. با اینکه گوشی‌های سامسونگ دارای لنز تله‌فوتو هستند، اما گاهی اوقات در محیط‌های کم‌نور درست عمل نمی‌کند. حالا این قابلیت جدید می‌تواند تا حدی مشکلات احتمالی را حل کند.

بیشتر بخوانید: در سری گلکسی S24 سامسونگ قابلیت ارتباط ماهواره ای دو طرفه وجود نخواهد داشت

یکی از ویژگی‌های جذاب سری Galaxy S24 به نظر می‌رسد Generative Edit نام دارد که به ادعای سامسونگ، قابلیت جابجایی یا حذف اشیاء را فراهم می‌کند. این ویژگی همچنین اجازه پر کردن فضاهای خالی را نیز به شما می‌دهد؛ با این حال، برای استفاده از این امکان، نیاز به حساب کاربری سامسونگ و اتصال به اینترنت دارید. این ویژگی شباهت‌های زیادی به امکانات موجود در سری پیکسل گوگل دارد.

در این سند به خصوصیتی دیگری به نام High Resolution اشاره شده که در توضیحات آن، تنها از دوربین قوی این خانواده یاد می‌شود و اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. همچنین در این فایل به Screen Display اشاره شده است که به افزایش روشنایی نمایشگر و بهبود کیفیت صفحه‌نمایش ارجاع دارد. در روزهای اخیر، تصاویر جدیدی از گوشی‌های Galaxy S24 همچنین قیمت این محصولات منتشر شده است. احتمالاً خانواده جدید از پرچمداران سامسونگ در تاریخ 27 دی معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی هوش مصنوعی گلکسی S24 چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر