coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوشی تاشو Meizu در نیمه اول سال 2024 عرضه خواهد شد

طبق گزارش ها، اولین گوشی تاشو Meizu در نیمه اول سال 2024 به بازار عرضه خواهد شد و این شرکت به جمع تولیدکنندگان گوشی‌های تاشو خواهد پیوست.

گزارشات حاکی از آن است که Meizu، یکی از تولیدکنندگان جدید حوزه تلفن همراه، قصد ورود به بازار تلفن‌های با صفحه نمایش قابل انعطاف را دارد. طبق اطلاعات فاش شده از برخی منابع، Meizu پروژه‌ای را برای توسعه اولین تلفن با صفحه نمایش قابل انعطاف خود آغاز کرده است و احتمالا در نیمه اول سال 2024 به بازار عرضه شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گوشی تاشو Meizu

ایده توسعه تلفن با صفحه نمایش قابل انعطاف توسط Meizu مدتی است که مورد شایعه قرار گرفته است. این بحث‌ها در نیمه اول سال جاری تشدید شدند و بسیاری از گزارش‌ها درباره تعهد Meizu به این پروژه خبر می دادند. با این حال، به دلیل پیچیدگی‌های مربوط به فناوری صفحه‌نمایش قابل انعطاف، عرضه این دستگاه در سال 2023 رخ نداد.

Meizu Foldable Smartphone Leak

اطلاعات محدودی درباره این مدل جدید وجود دارد، اما پیش بینی می‌شود که این تلفن ممکن است دارای طراحی مانند گوشی‌های تاشو معمول با یک صفحه نمایش 8 اینچی باشد. با وجود کمبود اطلاعات درباره این گوشی تاشو، اشتیاق قابل توجهی برای این محصول در بازار وجود دارد. توان Meizu برای ایجاد تأثیر قابل توجه در بازار رقابتی تلفن‌های با صفحه‌نمایش قابل انعطاف با این عرضه در طول زمان روشن خواهد شد.

گوشی تاشو Meizu

این شرکت همچنین در حال کار بر روی Meizu 21 Pro، نسخه حرفه‌ای از تلفن هوشمند Meizu 21 است که تأییدیه از وزارت صنعت و اطلاعات فناوری چین (MIIT) دریافت کرده است که به نزدیکی عرضه آن اشاره می کند.

اطلاعات محدودی درباره مشخصات دقیق دستگاه تأیید نشده است، اما می‍‌توان انتظار داشت که از چیپست Snapdragon 8 Gen 3، یک صفحه نمایش با رزولوشن 2K و ابعاد بزرگ‌تر، باتری بزرگ‌تر (احتمالاً 5020mAh) با شارژ سیمی 80 وات و شارژ بی سیم 50 وات، و احتمالا دارای یک دوربین تله فوتو باشد. تاریخ دقیق عرضه Meizu 21 Pro در چین مشخص نیست، اما انتظار می رود در ژانویه 2024 باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد گوشی تاشو Meizu چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: Gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر