;
coinex

واکنش همراه اول نسبت به حذف بسته های اینترنت شبانه ؛ مقصر همراه من بود!

همراه اول نسبت به حذف بسته های اینترنت شبانه واکنش نشان داد. اپراتور اول کشور گفت: «بسته‌های شبانه حذف نشده‌اند و فقط اختلالی در همراه من بوجود آمده بود». در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

روابط عمومی همراه اول درخصوص حذف بسته های اینترنت شبانه گفت که این امر فقط به دلیل اختلال در استعلام بسته از اپلیکیشن همراه من بوده است. ظاهراً برخی از مشترکین همراه اول پس از آنکه با حذف بسته‌های خریداری شده خود مواجه شدند، شایعاتی مبنی بر حذف بسته‌های همراه اول پس از افزایش تعرفه‌ها بوجود آوردند.همراه اول نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و گفت که اختلال موجود در همراه من باعث شده تا مشترکان فکر کنند بسته‌های اینترنت حذف شده‌اند. لازم به ذکر است که مشترکان غیراز استعلام بسته اینترنت از همراه من، می‌توانند از طریق کد دستوری مخصوص نیز استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اینترنت ما فیلترنت است، بخش‌های مدیریتی کشور درک درستی از میزان فشار روی مردم ندارند

همراه اول حذف بسته های اینترنت شبانه را نادرست خواند

مشترکان همراه اول می‌گویند که به یکباره بسته‌هایی را که تازه خریداری کردند از روی پنل همراه من حذف شده است. اپراتور اول کشور نیز در این خصوص مشکل را به اختلال استعلام بسته‌ها در هرماه من ربط داد. همراه اول در این خصوص گفت: «هیچ بسته‌ای حذف یا غیر قابل استفاده نشده و مشترکان هنوز هم می‌توانند از بسته‎‌هایی که قبلاً خریداری و فعال کرده‌اند استفاده کنند. مشکلی که برای بعضی کاربران ایجاد شده در استعلام بسته‌های شبانه و ساعتی است که کاربران قبلاً فعال کرده‌اند.»

روابط عمومی این اپراتور درباره مشکل استعلام گرفتن بسته‌های فعال در اپلیکیشن همراه من گفت:

«در اپلیکیشن همراه من به دلیل به‌روزرسانی‌ها و انتقال بسته‌هایی که دیشب انجام دادیم، استعلام برخی بسته‌ها، از جمله بسته‌های شبانه و ساعتی، به‌درستی انجام نمی‌شد و اطلاعاتی به کاربران این اپلیکیشن نشان داده نمی‌شد.»

همراه اول حذف بسته های اینترنت شبانه را نادرست خواند

به گفته روابط عمومی همراه اول، امکان استعلام بسته‌های فعال از طریق کد دستوری *100*10# هم‌چنان وجود داشته و دارد. اگر کاربران از طریق این کد دستوری استعلام بگیرند می‌توانند بسته‌های فعال خود را مشاهده کنند و ببینند از حجم بسته‌شان چند گیگابایت باقی مانده است.

روابط عمومی همراه اول از رفع این مشکل خبر داده و گفت:

«این مشکل تا صبح امروز برای اپلیکیشن همراه من وجود داشته اما در حال حاضر این مساله به طور کلی برطرف شده و اکنون کاربران می‌توانند تمام بسته‌های اینترنتی خود را از اپلیکیشن استعلام بگیرند.»

بیشتر بخوانید:

به نظر شما ادعای همراه اول در خصصو حذف بسته‌های اینترنت درست است؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر