;
coinex

رویداد شب‌چله با چهل استارتاپ استیم برگزار شد

استارتاپ استیم که با هدف شبکه‌سازی آغاز و تجربه برگزاری ۳۴ رویداد را داشته است، به مناسبت شب یلدا رویدادی تازه را با همراهی ۱۰۰ استارت‌آپ، ادزینو، زیمانو، مامان‌پز و تریبون‌‌نیوز در سالن سلام ۱۰۰ استارت‌آپ برگزار کرد. مدیران استارتاپ‌ها در این رویداد به‌صورت کوتاه درباره فعالیت‌های خود صحبت کرده و از آن‌جا که در رویداد شب چله با چهل استارتاپ استیم، سرمایه‌گذاران فرشته (انجل) نیز حضور داشتند،‌ برای جذب سرمایه‌گذار نیز تلاش‌هایی انجام شد.

در دوره‌‌های قبلی استیم، تمرکز بر شبکه‌سازی و ارتباط موثر میان شرکت‌کنندگان بود اما در رویداد شب‌ چله با چهل استارتاپ، حال و هوای متفاوتی جریان داشت. استارتاپ‌هایی که در حوزه‌های مختلف فناوری، سلامت، گردشگری، صنعت غذا، عکس و هوش مصنوعی فعالیت می‌کردند در استیم شب یلدا معرفی شدند.

اسماعیل نورمحمدی، بنیان‌گذار استارتاپ کیوردچی یکی از اولین سخنرانان تازه‌ترین رویداد استیم بود؛ سلسله رویدادهایی که توسط علی رشیدی و سارا غفاری‌دانا برگزار می‌شوند. نورمحمدی در این رویداد به اهمیت کلمات کلیدی در سئو و تولید محتوا اشاره و قصه راه‌اندازی کیوردچی را مطرح کرد. این استارتاپ ۱۷۴۰ کاربر دارد. مهیار مدنی، سرپرست هوش مصنوعی گشتا و مدیرعامل رهپو یکی دیگر از شرکت‌کنندگان رویداد استیم بود که به مسئله پشتیبانی در کسب‌وکارها پرداخت و توضیح داد که هوشمندسازی مراکز تماس ایده اولیه‌ی راه‌اندازی رهپو بوده است. به گفته مدیرعامل این استارتاپ، هوش مصنوعی در تمام ابعاد زندگی وجود دارد و پردازش و تحلیل صوت، تصویر و متن از اساسی‌ترین کاربردهای این فناوری در کسب‌وکارهاست.

رویداد شب‌چله با چهل استارتاپ استیم برگزار شد

سید مهدی‌یار حمدی، در استیم شب چله از نوکارت گفت و این استارتاپ انتقال اطلاعات از طریق NFC را به حاضران در این رویداد معرفی کرد. مهرناز قنبری، مسئول بازاریابی استارتاپ عکستو، از وجه تمایز این استارتاپ نسبت به دیگر کسب‌وکارهای حوزه عکاسی گفت و توضیح داد که این پلتفرم بستری را برای تعریف پروژه‌های عکاسی، فیلمبرداری و ویرایش عکس فراهم کرده است. مسعود رحیمیان در استیم شب چله استارتاپ‌ دستیار هوش مصنوعی را معرفی کرد؛ این استارتاپ به سوالات کسب‌وکارها پاسخ می‌دهد.

هومن پورشفیعی، موسس پلتفرم «از این سو» که در حوزه گردشگری مشغول به کار است از دغدغه‌ مسافران و آموزش به آن‌ها صحبت کرد. او تورهای تجربه‌نگاری و آشنایی لیدرها با مسافران را از دستاوردهای این استارتاپ عنوان کرد. سید علی سجادی در این رویداد استارتاپ هاست‌فود را معرفی کرد و شهاب کاظمیان،‌ مدیرعامل مامان‌پز از ایده‌ی این استارتاپ تا تغییر روند آن به‌عنوان شرکتی که به سازمان‌ها خدمات‌رسانی می‌کند، صحبت کرد. مدیرعامل مامان‌پز در حرف‌های خود گفت:‌‌ «به نظرم امید در کشور ما گم شده است اما ما می‌توانیم با هم‌افزایی آن را زنده کنیم.» رویا عباس‌نژاد و نسترن رضایی نیز در این رویداد به معرفی «ادزینو» پرداختند و تیم جوان این استارتاپ را معرفی کردند.

رویداد شب‌چله با چهل استارتاپ استیم برگزار شد

پلتفرم استیم راه‌اندازی می‌شود

در رویداد شب چله استیم، استارتاپ‌های متعددی به معرفی برنامه‌ها و دلایل راه‌اندازی کسب‌وکارشان پرداختند و یکی از خبرهایی که در این روز اعلام شد، راه‌اندازی پلتفرم شبکه‌سازی استیم بود. حامد ملک‌محمودی، در این رویداد اعلام کرد که در حال ساخت پلتفرم شبکه‌سازی استیم است. پلتفرمی که شرکت‌کنندگان هر رویداد می‌توانند یکدیگر را پیدا کنند و حتی دیگر برای ثبت‌نام رویدادهای استیم نیازی به اطلاع‌رسانی و حضور در سایر سایت‌‌های ارائه‌کننده رویداد نیست چون قسمت ثبت‌نام رویدادها و اطلاع‌رسانی‌های استیم در پلتفرم وجود دارد.

در ادامه این رویداد، مدیران استارتاپ‌هایی چون مانی و محیط به ارائه محصولات خود پرداختند. همچنین، در رویداد شب‌چله با چهل استارتاپ، مسابقه‌ای برگزار و در نهایت به برندگان آن کتاب‌ اهدا شد. لازم به ذکر است که در حاشیه این رویداد، نمایشگاهی نیز برای معرفی دستاوردهای استارتاپ‌ها برپا بود.

/

پایان رپورتاژ

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر