;
coinex

گرانی بسته های اینترنت به ترافیک داخلی نمی‌رسد؛ قول وزیر ارتباطات به مردم

وزیر ارتباطات صراحتاً اعلام کرد که گرانی بسته های اینترنت به ترافیک داخلی نخواهد رسید و اپراتورها نباید قیمت ترافیک داخلی را افزایش دهند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از پلتفرم‌های بومی اعلام کرد که گرانی بسته های اینترنت به ترافیک داخلی نخواهد رسید. بنابر گفته وی، افزایش قیمت اینترنت همراه فقط در ترافیک بین الملل لحاظ شده و و اپراتورها نباید ترافیک داخلی را افزایش دهند. لازم به ذکر است که کاربران عادی امکان کنترل ترافیک داخلی و بین‌الملل را ندارند و این کار فقط باید بوسیله وزارت ارتباطات و رگولاتوری ایران انجام شود.

بیشتر بخوانیدوزیر ارتباطات: افزایش قیمت اینترنت را با توجه به نرخ تورم را منطقی دانست

گرانی بسته های اینترنت به ترافیک داخلی نمی‌رسد

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در یک شبکه اجتماعی داخلی اظهار کرد:

«افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی که با هدف توسعه زیرساخت‌های ارتباطی صورت گرفت، مشمول ترافیک داخلی نیست و اپراتورها مکلف به اجرای آن هستند.»

البته امکان بررسی موضوعی که زارع‌پور به آن اشاره کرده از سوی کاربران وجود ندارد و وزارت ارتباطات و سازمان رگولاتوری باید بر نحوه رعایت آن نظارت کنند.

گرانی بسته های اینترنت به ترافیک داخلی نمی‌رسد

در روزهای پایانی هفته گذشته اپراتورهای ارتباطی شروط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و وزارت ارتباطات برای افزایش تعرفه‌های اینترنت را پذیرفتند.

پس از جلسه اپراتورها در رگولاتوری و پذیرش تعهدات مرتبط با افزایش کیفیت شبکه توسط آنها مقرر شد که تعرفه اینترنت اپراتورهای ارتباطی حدود ۳۰ درصد افزایش یابد.

البته مسئولان تأکید کردند هیچ کدام از بسته‌هایی که روز پنج‌شنبه در دسترس کاربران بوده، نباید حذف شود و بیش از ۳۴ درصد هم افزایش قیمت نباید داشته باشد، در غیر این صورت با اپراتورهای خاطی برخورد قانونی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص ادعای وزیر ارتباطات مبنی بر عدم افزایش تعرفه اینترنت در اینترنت داخلی چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر