coinex
راهنمای خرید تکراتو

جزئیات بسته اینترنت هدیه دولت اعلام شد ؛ 5 گیگابایت اینترنت بین الملل! [+نحوه فعالسازی]

طی ساعات گذشته پیامکی با موضوع بسته اینترنت هدیه دولت برای بسیاری از مشترکان اپراتورهای همراه ارسال شده است. ماجرا از چه قرار است؟

از اواسط صبح امروز پنجشنبه، 7 دی 1402 پیامکی از طرف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای بسیاری از مشترکین اپراتورهای همراه کشور با مضمون فعالسازی بسته اینترنت هدیه دولت ارسال شده است. در این پیامک ذکر شده که مشترکین از تاریخ 12 دی 1402 می‌توانند با مراجعه به سایت پنجره ملی خدمات دولت هوشمند و انتخاب شماره پیش‌فرض خود نسبت به فعالسازی بسته اهدایی دولت اقدام کنند. این پیام کوتاه افراد بسیاری را متعجب کرده و در فضای مجازی نیز گمانه‌زنی‌هایی در این مورد شکل گرفته است.

شرح به‌روزرسانی خبر: وزیر ارتباطات در گفت‌وگو با ایرنا، درباره جزئیات بسته اینترنتی دولت که ثبت‌نام آن از عصر دیروز آغاز شده گفت: «فعال‌سازی اینترنت رایگان هدیه دولت برای مردم در قالب ۱۰ گیگابایت اینترنت داخلی (معادل 5 گیگابایت اینترنت بین‌الملل) روی یکی از سیم‌کارت‌های هر فرد به انتخاب خود او انجام می‌شود.»

بیشتر بخوانید: افزایش سرعت اینترنت در راه است؛ شروط رگولاتوری ایران پذیرفته شد

ماجرای بسته اینترنت هدیه دولت چیست؟

روز گذشته عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت درباره اصلاح تعرفه‌های اینترنت اپراتورها، گفت که دولت برای اصلاح تعرفه‌ها پس از پذیرش شرایط افزایش قیمت اینترنت از سمت اپراتورها، بسته هدیه‌ای جهت جبران تعرفه‌ها تدارک دیده است.

در ادامه این تصمیم، از ساعاتی پیش پیامکی از سمت وزارت ارتباطات برای مشترکان اپراتورهای همراه ارسال شده که در جهت تحقق همین وعده وزیر ارتباطات است. پیامک ارسال شده حاوی متن زیر است:

برای فعال‌سازی بسته اینترنت رایگان اهدایی دولت، از تاریخ ۱۲ دی‌ماه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir مراجعه و شماره پیش‌فرض خود را انتخاب کنید.

ماجرای بسته اینترنت هدیه دولت چیست؟

امروز وزارت ارتباطات پس از قبولی شرایط افرایش تعرفه از سمت اپراتورها، اعلام کرد با افزایش 34 درصدی تعرفه اینترنت موافقت کرده است. پس باید به زودی منتظر افزایش قیمت اینترنت تا 34 درصد باشیم.

آموزش نحوه فعالسازی بسته 10 گیگابایتی هدیه دولت

در ویدئوی زیر می‌توانید مراحل فعالسازی بسته هدیه دولت برای جبران افزایش تعرفه اینترنت را مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص ارسال این پیامک کوتاه و بسته اینترنت اهدایی دولت چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر