;
coinex

وزیر ارتباطات: بسته اینترنتی هدیه هیات دولت تا آخر تعطیلات نوروز اعتبار دارد [+فیلم]

پیش تر وعده شده بود که بسته های اینترنتی فقط 30 درصد افزایش قیمت خواهند داشت اما این وعده عملی نشد به علاوه در کیفیت اینترنت نیز بهبودی حاصل نشده؛ اما اکنون وزیر ارتباطات از بسته اینترنتی هدیه هیات دولت خبر می‌دهد که تا آخر تعطیلات نوروزی فعال خواهد بود.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: «برای ارتقا دادن کیفیت شبکه باید قیمت اینترنت را افزایش می دادیم؛ چون افزایش قیمت اینترنت در ماه‌های آخر سال اتفاق افتاد یک بسته هدیه برای مردم اختصاص دادیم که از امروز فعال می شود. مردم هنوز فرصت دارند و می‌توانند تا هفته آینده درخواست دریافت اینترنت هدیه را در سامانه پنجره ملی خدمات دولت ثبت کنند. هدیه دولت تا ۱۴ فروردین سال آینده اعتبار دارد.»

باید دید وعده‌های افزایش کیفیت اینترنت پس از قیمت بالای بسته‌های اینترنتی عملی خواهد شد یا خیر. اما به هرحال بر اساس اعلام وزیر ارتباطات شما می‌توانید از بسته هدیه دولت که تا پایان تعطیلات نوروز اعتبار دارد استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بسته اینترنتی هدیه هیات دولت چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر