coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش شاهین اتوماتیک و ساینا S ؛ جزئیات شرایط فوق العاده فروش [+قیمت]

طرح فروش شاهین اتوماتیک و ساینا S توسط سایپا ابلاغ شد. سایپا در ادامه طرح‌های فروش خود امروز دو سدان محبوب انتخاب کرده و قرار است آنها را با شرایط ویژه به فروش برساند.

سایپا امروز روز پرکاری را آغاز کرده و طرح‌ فروش انواع خودروهای خود را استارت زده است. در همین راستا حالا به طرح فروش شاهین اتوماتیک و ساینا S رسیده‌ایم. این طرح ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای داخلی است که روز گذشته از سمت فروشنده پیامک واریز وجه دریافت کرده‌اند. لذا این دسته از افراد می‌توانند از هم‌اکنون به وب‌سایت فروش شرکت سایپا مراجعه و ضمن تکمیل وجه، مراحل ثبت‌نام خود را به طور کامل انجام دهند. جزئیات شریط فروش شاهین اتوماتیک و ساینا S را می‌توانید در ادامه مطلب بخوانید.

بیشتر بخوانید: طرح فروش پراید وانت دی 1402 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش شاهین اتوماتیک و ساینا S آغاز شد

سایپا با ارسال بخشنامه فروش ساینا S و شاهین اتوماتیک به اطلاع متقاضیان و نمایندگی‌های مجاز خود رساند که شرایط فروش ساینا اس و شاهین اتوماتیک ویژه متقاضیان عادی سامانه یکپارچه که از طرف این شرکت پیامک تکمیل وجه دریافت کرده، از امروز چهارشنبه، 13 دی 1402 آغاز شده است. این طرح فروش از محل مازاد تولید یا مازاد انصراف‌دهندگان تأمین شده و متقاضیان می‌تواند برای ثبت‌نام می‌بایست به وب‌سایت فروش سایپا به نشانی saipa.iranecar.com مراجعه کنند.

طرح فروش شاهین اتوماتیک و ساینا S آغاز شد

مشخصات فنی شاهین اتوماتیک

شاهین را می‌توان بهترین محصول تولیدی سایپا تا به این زمان دانست. این خودرو در مدل‌های مختلف ساخته شده و هرکدام ویژگی‌ها و قیمت‌های مخصوص به خود را دارند؛ البته در بخش بیرونی همه مدل‌های تقریباً یکسان هستند.

در ادامه کاتالوگ مخصوص شرکت سایپا را مشاهده خواهید کرد که علاوه بر مشخصات فنی، امکانات رفاهی و ایمنی شاهین اتوماتیک در آن درج شده است:

طرح فروش شاهین اتوماتیک و ساینا S آغاز شد

مشخصات فنی ساینا S

ساینا اس نیز یکی دیگر از خودروهای محبوب شرکت سایپا یا بهترین بگوویم، دومین محصول سایپا از لحاظ هندلینگ و آپشن است که تماماً در خود شرکت سایپا ساخته شده است.

در ادامه کاتالوگ مخصوص سایپا را مشاهده خواهید کرد که علاوه بر مشخصات فنی، امکانات رفاهی و ایمنی ساینا اس در آن درج شده است:

طرح فروش شاهین اتوماتیک و ساینا S آغاز شد

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص طرح فروش محصولات سایپا چیست؟ لطفاً نظرات خودر را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر