;
coinex

اپل، دومین نسخه‌ بتای iOS 17.3 را از دسترس خارج کرد؛ علت چیست؟

صبح امروز، شرکت اپل، پس از گذشت سه ساعت از انتشار دومین نسخه‌ بتای iOS 17.3 و iPadOS 17.3، این سیستم‌عامل‌ها را به طور کامل از دسترس کاربران خود خارج کرد.

بر اساس بررسی‌ها، ظاهراً این سیستم‌عامل‌ها به صورت OTA (بروزرسانی از طریق اینترنت) قابل دسترسی نیستند و حتی امکان نصب آن‌ها از طریق Developer Center نیز ممکن نیست.

بیشتر بخوانید: نمایشگر آیفون 16 پرو بزرگتر از آیفون‌های نسل قبلی خواهد بود

طبق اطلاعات منتشر شده توسط مک‌رومرز، افراد پس از نصب iOS 17.3 و iPadOS 17.3 بر روی دستگاه‌های اپل خود، با مشکلاتی روبرو شدند که به طور خاص باعث ورود دستگاه به چرخه‌ی ری‌استارت شده و به کاربر امکان استفاده از آن را نمی‌دهد. تنها راه حل برای رفع این مشکل، حذف داده‌های موجود در آیفون بود و به همین دلیل اپل به سرعت به‌روزرسانی‌های جدید را از دسترس کاربران خود خارج کرد.

گزارش‌های غیررسمی نشان از وجود یک باگ جدید در بتای iOS 17.3 که به قابلیت Back Tap مرتبط است، دارد. اما این اظهارات هنوز توسط اپل تأیید نشده‌اند. در عین حال، برخی از کاربران که این قابلیت را فعال کرده بودند، بدون هیچ مشکلی با نسخه بتای جدید iOS 17.3 سازگاری داشتند. قابلیت Back Tap اجازه می‌دهد که با ضربه زدن به پنل پشتی گوشی، عملیات خاصی را به اجرا در می‌آورد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی اقدام اپل برای از دسترس خارج کردن دومین نسخه‌ بتای iOS 17.3 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر