;
coinex

ارزش ایکس به یک‌سوم کاهش یافت؛ ضرر 15 میلیارد دلاری برای ایلان ماسک

ارزش ایکس در حال حاضر به یک سوم قیمت زمان خرید آن رسیده و با توجه به سیاست‌های اتخاذ شده توسط ایلان ماسک، ضرر زیادی به آن وارد شده است.

با توجه به اطلاعات شرکت سرمایه‌گذاری Fidelity، ارزش شبکه اجتماعی ایکس به کمتر از یک سوم قیمت قبلی خود رسیده است. ایلان ماسک نیز در معامله خود با ایکس به پرداخت آن متعهد شده بود. پاییز سال گذشته، ایلان ماسک توافق کرده بود تا توییتر را به ارزش 44 میلیارد دلار خریداری کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ارزش ایکس به یک‌سوم کاهش یافت

به گزارش بلومبرگ، منابع آگاه Axios در Blue Chip Growth Fund اعلام کرده‌اند که شرکت Fidelity ارزش دارایی‌های خود در ایکس را در پایان ماه نوامبر 11 درصد دیگر کاهش داده است. این اقدام جدیدترین تغییر ارزش‌گذاری شرکت سرمایه‌گذاری در دارایی‌های خود در ایکس است.

ایلان ماسک با چالش‌هایی در حفظ ارزش ایکس روبرو شده است. او در اواخر ماه اکتبر 2022 توییتر را خریداری کرده و تغییرات بزرگی در آن ایجاد کرده است. این اقدامات باعث قطع همکاری بسیاری از خریداران تبلیغات با این شبکه اجتماعی شد و باعث مشکلات جدی در جریان درآمدهای شرکت شد. گفته می‌شود که فروش تبلیغات در ایکس در سال 2023 به 2.5 میلیارد دلار کاهش یافته است. قبل از این، درآمد تبلیغات در هر فصل حدود 1 میلیارد دلار بوده است.

ارزش ایکس

در ماه نوامبر 2023، ایلان ماسک که ثروتمندترین فرد جهان است، به خریداران تبلیغاتی که همکاری با ایکس را تحریم کرده بودند، خطاب کرده و اعلام کرده است که “به جهنم بروند”. این تحریم‌ها بخاطر برخی اظهارات ماسک (که به عنوان ضدیهودی تلقی می‌شد) به وجود آمده بود و باعث پایان همکاری با این شبکه اجتماعی شده است.

ایکس از زمان ورود ایلان ماسک با تغییرات گسترده‌ای در سیاست‌ها مواجه شده است. این شبکه اجتماعی حالا تمرکز خود را بر فروش اشتراک‌های پریمیوم قرار داده و سعی می‌کند از طریق آن‌ها به جریان درآمد ثابتی دست یابد. با این حال، به نظر می‌رسد که مدیرعامل تسلا و اسپیس‌ایکس در این ماجراجویی به موفقیت چندانی نرسیده است.

هدف نهایی ایلان ماسک برای ایکس، تبدیل آن به یک سوپراپ شبیه وی‌چت چین است. با این حال، باید ببینیم که آیا با توجه به شرایط فعلی، این پلتفرم قادر به دست‌یابی به چنین آینده‌ای خواهد بود یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد کاهش ارزش ایکس به یک‌سوم قیمت خرید آن چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر