coinex
راهنمای خرید تکراتو

رونمایی از دکمه فیزیکی Copilot بر روی دستگاه های ویندوزی ؛ تغییر بزرگ پس از 30 سال! [+ویدئو]

مایکروسافت رسماً از دکمه فیزیکی Copilot بر روی دستگاه های ویندوزی رونمایی کرد. با این دکمه اختصاصی حالا سریع‌تر می‌توانید به هوش مصنوعی Copilot دسترسی پیدا کنید.

غول نرم‌افزاری جهان چند روز پیش اعلام کرد که به زودی دکمه فیزیکی Copilot بر روی دستگاه‌های ویندوزی سوار خواهد شد. این کلید کاربر را به صورت مستقیم به منوی هوش مصنوعی Copilot می‌برد و می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن دستورات خود را صادر و کوپایلت نیز با مدل هوش مصنوعی GPT-4 درصدد اجرای آن برآید. حال مایکروسافت با یک ویدئو رسماً از این دکمه جادویی رونمایی کرد. پس بدین شکل تمامی دستگاه‌های ویندوزی که در آینده ساخته می‌شوند، حاوی دکمه اختصای کوپایلت خواهند بود.

بیشتر بخوانید: نام مرورگر مایکروسافت اج در اندروید و ios تغییر کرد؛ عجین شده با هوش مصنوعی

دکمه فیزیکی Copilot به کیبورد دستگاه‌های ویندوزی اضافه شد

مایکروسافت با معرفی کوپایلت، بابی جدید بر روی استفاده از هوش مصنوعی و ابزارهای این تکنولوژی به روی کاربران باز کرد. Copilot در حقیقت همان هوش مصنوعی بینگ است که پیش‌تر توسط ردموندی‌ها معرفی شده بود؛ اما عمده تفاوت Copilot با Bing AI هم در شکل ظاهری و هم در امکانات و ویژگی‌ها است. لازم به ذکر است که کوپایلت تنها هوش مصنوعی فعال در جهان است که از نسخه 4 ChatGPT موسوم به «GPT-4» بهره می‌برد. این نسخه در مقایسه با نسخه‌های قبلی بسیار پیشرفته‌تر است و می‌تواند دستورات کاربران را بهتر و ملموسانه‌تر انجام دهد.

دکمه فیزیکی Copilot به کیبورد دستگاه‌های ویندوزی اضافه شد

Copilot اما در تصویرسازی نیز گزینه‌ای بسیار مناسب است. این مدل هوش مصنوعی حالا به لطف پشتیبانی از مدل هوش مصنوعی تصویرساز DALL-E 3 و ادغام آن با Microsoft Designer قادراست بهترین تصاویر را مطابق با سلیقه و درخواست کاربر بسازد.

حال کاربری کوپایلت با قرار گرفتن دکمه اختصاصی آن بر روی صفحه کلید دستگاه‌های ویندوزی راحت‌تر خواهد شد و این نوید آینده‌ای روشن‌تر برای مدل‌های هوش مصنوعی خواهد بود.

ویدئو رونمایی از دکمه اختصاصی در دستگاه‌های ویندوزی را مشاهده می‌کنید:

لازم به است اعلام کنیم که قرارگیری این دکمه بر روی کیبورد، اولین تغییر بزرگ کیبورد ویندوز طی 30 سال گذشته است.

بیشتر بخوانید:

به نظر می‌رسد مایکروسافت زیرساخت‌های عرضه ویندوز 12 عحین شده با هوش مصنوعی را زده است. نظر شما در این خصوص چیست؟

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر