;
coinex

سهم بازار مرورگر مایکروسافت اج در دسکتاپ به 12 درصد رسید

گزارشات حاکی از افزایش سهم بازار مرورگر مایکروسافت اج بوده و این مرورگر غنی شده با هوش مصنوعی، جایگاه رقبای مهم خود را از آن خود کرده است.

در ابتدای هر ماه، Statcounter گزارش‌های منظم خود را منتشر می‌کند و داده‌های تازه‌ای را در مورد مرورگرها، سیستم‌های عامل، موتورهای جستجو و سایر محصولات نشان می‌دهد. گزارش دسامبر 2023 اکنون در وب سایت رسمی موجود است. جزئیاتی را نشان می دهد که مایکروسافت اج به بالاترین حد خود رسیده است، سافاری در حال افت و کروم همچنان در اوج است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مرورگر مایکروسافت اج

پس از از دست دادن رتبه دوم به سافاری در می 2023، مایکروسافت اج از رتبه سوم به دومین مرورگر محبوب دسکتاپ بازگشت. سهم بازار خود را در دسامبر 2023 افزایش داد و از 11.23 درصد به 11.9 درصد رسید. این یک رکورد بی سابقه برای Edge است که در ویندوز، macOS و لینوکس در دسترس است.

از سوی دیگر، سافاری اپل تنها مرورگر دسکتاپ غیر متقابل در این گزارش است. ماه گذشته، از 13.3% به 8.96% رسید (هیچ اطلاعاتی در مورد آنچه پشت چنین تغییر شدیدی وجود دارد وجود ندارد)، به طور خطرناکی به فایرفاکس با 7.62% نزدیک شد.

مرورگر مایکروسافت اج

گوگل کروم همچنان مرورگر مورد استفاده اکثر کاربران در رایانه های رومیزی است. این بازار با سهم انبوه 65.23 درصدی خود در بازار است که در دسامبر 2023 3.17 واحد افزایش یافت.

گوگل کروم: 65.23%
مایکروسافت اج: 11.9%
اپل سافاری: 8.96%
موزیلا فایرفاکس: 7.62%
اوپرا: 3.8%

و این چیزی است که در بخش موبایل بازار به نظر می رسد:

گوگل کروم: 64.93%
سافاری اپل: 24.71%
اینترنت سامسونگ: 4.48%
اوپرا: 2.28%
مرورگر یوسی: 1.48%

مایکروسافت اج نیز در آیفون و اندروید سهم عادلانه ای از کاربران دارد، اما به هیچ وجه به رقبای خود نزدیک نیست. Statcounter می گوید سهم بازار موبایل Edge حدود 0.24٪ است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد جایگاه مرورگر مایکروسافت اج در بازار چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: statcounter

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر