;
coinex

قابلیت نمایش سه بعدی در گوگل مپس حین مسیریابی به‌زودی ممکن می‌شود

قابلیت نمایش سه بعدی در گوگل مپس حین مسیریابی، قابلیتی جدید است که احتمالا با آخرین آپدیت نرم‌افزاری در اپلیکیشن مسیریابی گوگل قرار خواهد گرفت.

به نظر می‌رسد اپلیکیشن مسیریابی محبوب Google Maps به‌روزرسانی جدیدی را دریافت می‌کند که به تدریج منتشر می‌شود و ساختمان‌های سه بعدی را در حین مسیریابی در اندروید و iOS، همراه با Android Auto نشان می‌دهد. Google Maps برای مدتی طولانی از نمایش ساختمان‌های سه بعدی پشتیبانی می‌کند، اما اکنون زمانی که ناوبری را روشن می‌کنید، این قابلیت به دست می‌آید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قابلیت نمایش سه بعدی در گوگل مپس

قابل ذکر است که ساختمان‌های سه بعدی به‌طور پیش‌فرض ظاهر نمی‌شدند و برای روشن کردن آن، باید لایه‌ای را در برنامه فعال می‌کردید. همه ساختمان ها، خواه یک شهر یا یک منطقه کوچکتر، به صورت سه بعدی نمایش داده می شوند. با این حال، برنامه ساختمان‌های سه بعدی را در طول مسیریابی نشان نمی‌دهد، اما اکنون در حال تغییر است. بر اساس گزارش‌های متعدد در Reddit، نقشه‌های گوگل در اندروید و iOS شروع به نشان دادن ساختمان‌های سه بعدی در طول مسیریابی کرده‌اند.

قبل از روشن کردن پیمایش در برنامه Google Maps، باید نمای سه بعدی را فعال کنید. هنگامی که این مورد فعال است، توجه داشته باشید که کمی بزرگنمایی خواهید کرد، بنابراین باید با آن نمای ناوبری هماهنگ شوید. علاوه بر این، این ویژگی در برنامه Google Maps در Android Auto نیز نمایش داده می شود.

قابلیت نمایش سه بعدی در گوگل مپس

اگر ساختمان ها در مسیر باشند، شفاف می شوند. به نظر می رسد این ویژگی برای همه در دسترس نیست و در حال آزمایش است. در اواسط دسامبر، تعداد معدودی از کاربران طعم این ویژگی جدید را چشیدند و به نظر می‌رسد که این ویژگی به تعداد بیشتری از کاربران گسترش یافته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قابلیت نمایش سه بعدی در گوگل مپس حین مسیریابی چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر