;
coinex

قابلیت های جدید گوگل مپ مسیریابی را آسان‌تر می‌کنند

با قابلیت های جدید گوگل مپ هم راحت‌تر به مقصد مدنظر خود می‌رسید و هم از طریق تعامل و ارتباط با دوستان، از مکان‌های منتخب دیدن خواهید کرد.

محبوب‌ترین برنامه مسیریابی یعنی گوگل مپ، به زودی ویژگی‌های جدیدی را در جهت بهبود و ارتقای تجربه کاربری ارائه خواهد داد. قابلیت‌های جدید مربوط به بخش‌های مسیریابی، ایموجی‌ و لیست‌های مشترک (collaborative lists) هستند و استفاده از این برنامه و دسترسی به مکان‌ها را راحت‌تر و هموارتر خواهند کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قابلیت های جدید گوگل مپ

یکی از بهترین تغییرات گوگل مپ، بهبود مسیرهای حمل و نقل است که می‌تواند بسته به معیارهای مختلف مانند بهترین مسیر، کوتاه‌ترین مسیر، کم ترافیک‌ترین مسیر، کم‌ترین پیاده‌روی، دسترسی به ویلچر و یا هزینه کمتر، مسیرهای متفاوتی را به شما نشان دهد. علاوه‌براین با مشخص کردن دقیق ورودی و خروجی ایستگاه‌های مختلف، استفاده از وسایل نقلیه عمومی را راحت‌تر کرده و از اشتباه سوار شدن جلوگیری می‌کند.

قابلیت های جدید گوگل مپ

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید Google Maps لیست‌های اشتراکی است که کاربران می‌توانند از طریق آن فهرستی از مکان‌های منتخب خود را با دوستانشان به اشتراک گذاشته و با رای‌گیری تصمیم بگیرند از کجا بازدید کنند. این لیست‌ها را می‌توان با دوستان یا اعضای خانواده از طریق پیامک یا برنامه‌های پیام‌رسان به اشتراک گذاشت. با استفاده از ایموجی‌ها نیز می‌توان به تصاویر و نظرات کاربران دیگر واکنش نشان داد.

برخی از ویژگی‌های ذکر شده مانند ری‌اکشن با ایموجی، هم اکنون برای کاربران اندروید و iOS فعال شده و برخی دیگر مانند مسیریابی و لیست‌های اشتراکی در هفته‌های آینده فعال خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره قابلیت های جدید گوگل مپ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر