;
coinex

الجی از سریع‌ترین نمایشگر اولد جهان با نرخ نوسازی خارق‌العاده 480 هرتز رونمایی کرد

الجی سریع‌ترین نمایشگر اولد جهان را  معرفی کرد. نمایشگر جدید این شرکت با نرخ نوسازی خارق‌العاده 480 هرتز به جهان معرفی شده است.

این نمایشگر که جز گیمینیگ‌ها محسوب می‌شود 27 اینچی بوده و 1440p وضوح تصویر دارد. به همین دلیل است که حتی از مانیتور 32 اینچی گیمینگ 32GS95UE پیشی گرفته و عنوان سریع‌ترین نمایشگر اولد جهان را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: مشخصات وان پلاس Ace 3 ؛ نمایشگر این گوشی تجربه گیمینگ و بازی را بهبود می‌بخشد

از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این مانیتور نرخ نوسازی خارق‌العاده 480 هرتزی و نرخ پاسخ‌گویی 0.03 میلی‌ثانیه است. مانیتور 32 اینچی گیمینگ 32GS95UE این برند نیز نرخ نوسازی 480 هرتزی دارد اما مانتیور جدید این شرکت با ارائه کیفیت 1440p از رقیب خود پیشی گرفته و سریع‌ترین نمایشگر اولد جهان معرفی شده است.

الجی این محصول را برای رقابت با مانتیورهای گیمینیگ سامسونگ به نمایش گذاشته و توانسته با وضوح 1440p و نرخ نوسازی خارق‌العاده 480 هرتز رقیب خود با کیفیت 1440p اما نرخ نوسازی 360 هرتز را شکست بدهد.

ویژگی‌های جذاب این محصول به همینجا ختم نمی‌شود؛ الجی دیسپلی اعلام کرده این نمایشگر به فناوری META مجهز شده که روشنایی بهتر و زاویه دید وسیع‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بعلاوه این مانیتور کم‌ترین سطح نور آبی در این صعنت را ارائه می‌دهد.

عرضه این نمایشگر قرار است نیمه‌ی اول سال جاری و در جریان رویداد CES 2024 صورت بگیرد. اما انتظار می‌رود در این رویداد شاهد رونمایی از مدل‌های دیگری با ابعاد 27 تا 45 اینچ هم باشیم.

به هرحال به نظر می‌رسد با ارائه چنین محصولاتی که بر توسعه‌ی پنل‌های OLED با نرخ نوسازی بالا تمرکز کرده‌اند دیگر برندها نیز از این قابلیت‌ها در محصولات خود استفاده کنند.

سریع‌ترین نمایشگر اولد جهان با نرخ نوسازی خارق‌العاده 480 هرتز با قابلیت‌های جذاب یاد شده هنوز قیمت‌گذاری نشده است.

بیشتر بخوانید:  

نظر شما درباره‌ی سریع‌ترین نمایشگر اولد جهان چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر