coinex
راهنمای خرید تکراتو

برای استفاده از ورژن پیشرفته گوگل بارد احتمالا باید پول پرداخت کنید

طبق برخی اخبار منتشر شده، به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد با ارائه ورژن پیشرفته گوگل بارد مستقیما کسب درآمد کند. چیزی که در وب سایت بارد دیده می‌شود، نشان از استفاده رایگان سه ماهه دارد و کاربر باید بعد از پایان این دوره، برای ادامه هزینه پرداخت کند.

اولین بار در اواسط آذر 1402 بود که گوگل ورژن پیشرفته گوگل بارد را در کنار جمینای به جهان معرفی کرد و سوندار پیچای، مدیر عامل این شرکت از آن به عنوان توانمندترین مدل هوش مصنوعی گوگل یاد کرد. او با انتشار پستی توضیح داده بود که این هوش مصنوعی توانایی ادراک و استدلال  یکپارچه دارد و می‌تواند خیلی بهتر از نمونه‌های چندوجهی عمل کند.

بیشتر بخوانید: با مشخصات دستیار هوش مصنوعی گوگل بارد آشنا شوید

گوگل، جمینای را در سه مدل نانو، اولتا و پرو منتشر کرد و چت بات بارد را که مبتنی بر نسخه‌ی پرو بود را رایگان در اختیار کاربران گذاشت. حالا گوگل اعلام کرده که قصد دارد در ورژن پیشرفته‌ بارد از نمونه جمینای اولترا استفاده کند.

درحال حاضر گوگل در حال آزمایش قابلیت‌های جدید چت‌بات هوش مصنوعی بارد است و بر روی برخی کاربران گزینشی آنها را امتحان می‌کند. هنوز اطلاع دقیقی در مورد قواعد جدید این هوش مصنوعی و زمان انتشار آن در دسترس نیست و نمی‌دانیم برای استفاده از Bard Advanced چه سطحی از اشتراک گوگل وان تعیین شده، اما طبق گفته‌های گوگل که پیش‌تر عنوان کرده بود، انتظار می‌رود ورژن پیشرفته گوگل بارد در اوایل سال 2024 در اختیار کاربران قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر