coinex
راهنمای خرید تکراتو

هوش مصنوعی گلکسی S24 سامسونگ با اتصال به اینترنت و اکانت گوگل فعال می‌شود

هوش مصنوعی گلکسی S24 با اعلام سامسونگ، برای عملکرد صحیح نیاز به اتصال به اینترنت پایدار و همچنین حساب سامسونگ و گوگل دارد.

Galaxy AI اولین کلمه اصلی خواهد بود که سامسونگ در هنگام عرضه سری Galaxy S24 در اواخر این ماه روی آن تمرکز خواهد کرد. خط تولید پرچم‌دار بعدی این شرکت، ارتقاء سخت‌افزاری بسیاری را به همراه خواهد داشت، اما این جنبه نرم‌افزاری است که توجه‌ها را به خود جلب می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


هوش مصنوعی گلکسی S24

سری Galaxy S24 با چندین ویژگی هوش مصنوعی عرضه می‌شود که جنبه های مختلف تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد. به عنوان مثال، Galaxy S24، S24+ و S24 Ultra یک ابزار ویرایش عکس قدرتمند به نام Generative Edit را به ارمغان می‌آورند که به کاربران اجازه می‌دهد اشیاء را از تصاویر جابه‌جا یا حذف کنند و حتی جزئیات جدیدی را به عکس‌های موجود اضافه کنند.

در عین حال، ویژگی ترجمه زنده به شما امکان می‌دهد با ارائه ترجمه های بلادرنگ به زبان های خارجی ارتباط برقرار کنید. برنامه Samsung Notes می‌تواند به‌طور خودکار پاراگراف‌های متن را به بولت پوینت‌هایی با خوانایی آسان تبدیل کند و هوش مصنوعی حتی به مواردی مانند برنامه صفحه کلید سامسونگ و تصویر زمینه صفحه اصلی کمک می‌کند.

برخی از عملکردها بدون نیاز به اتصال به اینترنت روی دستگاه انجام می‌شود، مشابه ویژگی هایی که در دستیار مجازی سامسونگ Bixby وجود دارد. اما همانطور که سامسونگ در تیزر رسمی معرفی Galaxy S24 Unpacked خود تایید کرد، همه چیز بدون اتصال به اینترنت کار نمی‌کند.

تیزر سامسونگ همچنین نشان می‌دهد که همه ویژگی های Galaxy AI به حساب سامسونگ و گوگل نیاز دارند. دستگاه‌های گلکسی در حال حاضر نیاز به ورود به حساب Google و Samsung برای بهترین تجربه دارند، و انجام این کار به وضوح در سری Galaxy S24 اهمیت بیشتری خواهد داشت.

باید منتظر عرضه رسمی گلکسی اس 24 باشیم تا بفهمیم کدام یک از ویژگی های هوش مصنوعی آن داده ها را از طریق اینترنت ارسال و دریافت می‌کند و کدام یک از آنها نمی‌توانند. این انتظار طولانی نخواهد بود، زیرا پرچمدار آینده سامسونگ قرار است تا تنها دو هفته دیگر رونمایی شود و انتظار می‌رود در پایان ژانویه وارد قفسه های فروشگاه‌ها شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد هوش مصنوعی گلکسی S24 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر