;
coinex

گلکسی A72 هم آپدیت اندروید 14 را دریافت کرد

سامسونگ به تازگی به‌روزرسانی One UI 6 را برای گوشی میان‌رده‌اش، گلکسی A72 ، منتشر کرده است. بعد از ارائهٔ به‌روزرسانی One UI 6 برای گلکسی A52، این شرکت فناوری کره‌ای، به‌روزرسانی اخیر را برای کاربران گوشی گلکسی A72 نیز در دسترس قرار داده است.

آپدیت امنیتی دسامبر 2023 (آذر و دی 1402) با ویژگی‌ها و اصلاحات جدید، با نام فرم‌ور A725FXXU6EWL4 و حجم 2/2 گیگابایت، به دستگاه‌ها اضافه شد.

بیشتر بخوانید: سامسونگ در حال توسعه شارژرهای سریع جدید برای دستگاه‌های گلکسی است

برای One UI 6، تغییرات مهمی اعمال شده که شامل بازطراحی کامل منو تنظیمات سریع (پنل اعلان)، مرتب‌سازی هوشمند اعلان‌ها بر‌اساس زمان، ساده‌سازی نام اپلیکیشن‌های داخلی، امکان تغییر فونت و جابه‌جایی ساعت در صفحه‌ی قفل، بهبودیافت ویجت‌ها و دسترسی بهتر به منو تنظیمات باتری می‌شود.

جدیدترین رابط کاربری کره‌ای‌ها امکانات متنوعی ارائه داده که شامل ویجت‌های متعدد دوربین، امکان کشیدن و رها کردن فایل‌ها و تصاویر (مدل‌هایی شبیه به گوشی‌های اپل)، ابزارهای پیشرفته ویرایش تصاویر و ویدئو، بهبود امنیت از طریق مسدودکننده‌ی خودکار و پشتیبانی از رمز عبور یکبارمصرف برای به اشتراک‌گذاری اینترنت را در بر دارد.

آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید، یعنی اندروید 14 ، به تازگی بر روی گوشی گلکسی A72 منتشر شده است. اما به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد نسخه ی 6.1 از رابط کاربری One UI را نیز برای این گوشی منتشر کند.

قیمت معرفی شده برای گوشی گلکسی A72، در زمان عرضه آن، حدود 493 دلار بوده است. این دستگاه در سال 202 به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده ارائه شده توسط سامسونگ شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی آپدیت گلکسی A72 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر