;
coinex

سامسونگ در حال توسعه شارژرهای سریع جدید برای دستگاه‌های گلکسی است

با توجه به معرفی گوشی‌های جدید توسط غول فناوری کره‌ای، احتمالا سامسونگ توسعه شارژرهای سریع جدید برای گوشی‌های خود را در دستور کار قرار دهد.

سامسونگ در اواخر این ماه سری پرچمداران جدید گلکسی اس 24 را معرفی خواهد کرد و گوشی‌های جدید ممکن است نشانگر عرضه چند شارژر جدید باشند. شواهد نشان می‌دهد که این شرکت روی دو مدل جدید شارژر کار می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


شارژرهای سریع جدید سامسونگ

طبق شایعه جدیدی که در شبکه اجتماعی ایکس از طریق @rquandt منتشر شد، سامسونگ در حال توسعه شارژر 50 واتی جدید با دو درگاه شارژ سریع سیمی USB-C است و دارای شماره مدل EP-T5020 است. این شارژر جدید سامسونگ قادر به شارژ سریع دو دستگاه گلکسی به طور همزمان خواهد بود.

جدا از این مدل جدید Charger Duo، به نظر می‌رسد این شرکت در حال تجدید شارژر تک پورت 45 واتی است. نسخه موجود دارای شماره مدل EP-T4510 است، اما شواهدی از مدل جدیدتر EP-T4511 در دست کار است. مشخص نیست که چه تفاوتی با EP-T4510 خواهد داشت.

این شرکت تایید کرد که سری جدید گلکسی اس 24 سامسونگ در 17 ژانویه معرفی خواهد شد. اما باید مشخص شود که آیا عرضه گلکسی اس 24 همزمان با عرضه این شارژرهای جدید است یا خیر.

شارژرهای سریع جدید

آنچه مسلم است این است که سامسونگ گوشی‌های پرچمدار نسل بعدی را با شارژرهای دیواری داخل جعبه عرضه نخواهد کرد. به دلایل محیط زیستی، این شرکت چند سال پیش عرضه تلفن‌ها با شارژرهای دیواری را در بیشتر بازارها متوقف کرد که البته دلیل اصلی این ماجرا، اقدام اپل به حذف شارژرها از جعبه گوشی برای اولین بار بود و سامسونگ علی‌رغم تمسخر اپل، پس از این شرکت، همین رویه را پیش گرفت و شارژر را از جعبه گوشی‌های پرچمدار خود و حتی میان‌رده‌ها حذف کرد.

دلیلی وجود ندارد که انتظار داشته باشیم سری گلکسی اس 24 با نسخه‌های منتشر شده در سال‌های اخیر متفاوت باشد. پرچمداران نسل بعدی احتمالاً همراه با یک کابل شارژ با قابلیت انتقال دیتا، سوزن برای بیرون آوردن خشاب سیم کارت و دفترچه‌های راه‌اندازی اولیه عرضه خواهند شد.

صرف نظر از اینکه این شارژرهای جدید چه زمانی برای عرضه آماده می‌شوند، به طور جداگانه در وب سایت شرکت فروخته می‌شوند. جزئیات قیمت تا زمان نگارش این مقاله ناشناخته باقی مانده است، اما به محض اینکه جزئیات بیشتر مشخص شد، شما را در جریان قرار خواهیم داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد توسعه شارژرهای سریع جدید توسط سامسونگ چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر