coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

آپدیت HyperOS برای شیائومی 13 پرو منتشر شد

بر اساس اطلاعات منتشرشده در پلتفرم اجتماعی ایکس، کاربران هندی نیز آپدیت HyperOS برای شیائومی 13 پرو را دریافت کرده‌اند. گفتنی است پیش از این تنها کاربران چینی موفق به دریافت این ورژن از HyperOS شده بودند و حالا به نظر می‌رسد که شیائومی مقدار مناطق را افزایش داده و انتظار می‌رود به تدریج به تعداد آنها افزوده شود.

طبق آخرین اطلاعات به دست آمده آپدیت HyperOS با نسخه 1.0.1.0.UMBINXM و حجم 1/9 گیگابایتی برای . این به‌روزرسانی شامل وصله‌ی امنیتی برای ماه‌های دسامبر 2023 (آذر و دی) است.

بیشتر بخوانید: سری ردمی نوت 13 شیائومی با رابط کاربری HyperOS وارد بازار هند شد

به‌روزرسانی مذکور شامل اصلاحات متعددی از جمله بهبود در مدیریت حافظه، تغییرات در ظاهر، اضافه شدن انیمیشن‌های جدید، بازطراحی کامل برنامه‌ی آب‌وهوا، تغییرات در بخش اعلان‌ها، افزایش سطح شخصی‌سازی در صفحه‌ی قفل، بهبود آیکون‌ها و ارتقاء تجربه‌ی چندوظیفگی برای کاربران را به همراه دارد.

پیش‌بینی می‌شود که به‌روزرسانی HyperOS برای همهٔ مدل‌های واجدشرایط از ژانویه تا ژوئن 2024 (دی 1402 تا تیر 1403) به طول بینجامد. همچنین، قیمت گوشی شیائومی 13 پرو هنگام عرضه، به اندازه حدود 900 دلار اعلام شده بود.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی آپدیت HyperOS برای شیائومی 13 پرو که به تازگی منتشر شده چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر