;
coinex

نام مشتریان جزیره جنسی جفری اپستین منتشر شد، از بیل گیتس تا استیون هاوکینگ

بمب خبری هفته اختصاصی دارد که انتشار نام مشتریان جزیره جنسی جفری اپستین ؛ نام بیل گیتس و استیون هاوکینگ نیز در لیست جدید وجود دارد.

حتماً از خود می‌پرسید که جزیره جنسی جفری اپستین چیست؛ این شخص یکی از معروف‌ترین قاچاقچیان انسان به ویژه کودکان زیر 18 سال در چند سال گذشته بوده که در قبال پرداخت مقادیری هنگفت، سرمایه‌داران و افراد معروف را به آنجا دعوت می‌کرده است. البته جفری سالها پیش دستگیر شده و به زندان می‌افتد و حالا 4 سالی می‌شود که از مرگ این قاچاقچی می‌گذرد اما در کمال تعجب لیست افراد سرشناس حاضر در جزیره خصوصی وی لئو می‌رود.

بیشتر بخوانید: متقاضیان زندگی در جزیره ابوموسی صاحب زمین می‌شوند

مشتریان جزیره جنسی جفری اپستین چه کسانی هستند؟

پس از 4 سال از مرگ جفری اپستین، لیست افراد سرشناس حاضر در جزیره خصوصی وی منتشر شده است. در این لیست که در حال حاضر در تمامی رسانه‌های ایرانی و خارجی دست به دست می‌شود، نام بزرگانی همچون بیل گیتش، استیون هاوکینگ و بسیاری دیگر از ثروتمندان و افراد معروف دیده می‌شود.

جفری سالهاست که به تجارت کودکان زیر 18 سال مشغول بود و پس آوردن این کودکان به جزیره شخصی خود، مبالغ هنگفتی را برای ورود افراد مشهور به جزیره خود دریافت می‌کرده است.

مشتریان جزیره جنسی جفری اپستین چه کسانی هستند؟

مشتریان جزیره جنسی جفری اپستین چه کسانی هستند؟

در این لیست نام افراد زیر دیده می‌شود:

  • جو بایدن
  • بیل و هیلاری کلینتون
  • امینم
  • لئوناردو دی‌کاپریو
  • شارلیز ترون
  • بن افلک
  • جیمی کیمل
  • لیدی گاگا
  • بیل گیتس
  • مایلی سایرس
  • مدانا
  • جی‌زی
  • بیانسه
  • اورلاندو بلوم
  • کوئنتین تارانتینو
  • تام هنکس
  • استیون اسپیلبرگ
  • استیون هاوکینگ
  • ریانا
  • رابرت داونی جونیور
  • شاهزاده چارلز
  • آنجلینا جولی
  • کیتی پری
  • رابرت دنیرو
  • الن دی‌جنر و…

در تصویر زیر لیست کامل افراد حاضر در جزیره جفری قابل مشاهده است:

مشتریان جزیره جنسی جفری اپستین چه کسانی هستند؟

گفتنی‌ست که تمامی افراد حاضر در این لیست در صورت اینکه گناهشان محرز شود، محاکمه خواهند شد.

در لیست بالا شاید نام استیون هاوکینگ بیش از دیگران تعحب‌آور باشد. بله درست است ظاهراً هاوکینگ نیز به این جزیره داخل شده است. نام این دانشمندان معلول پس از ارسال ایمیل جفری به دستیار خود در سال 2015 به میان آمده است.

در این ایمیل پر اشتباه، اپستین به ماکسول می‌گوید به هر کسی که بتواند ادعاهای «ویرجینیا گیفره» مبنی بر اینکه استیون هاوکینگ بخشی از پوشش اپستین برای عیاشی‌های زیر سن قانونی بوده، را رد کند پول بده.

اپستین در این ایمیل به شریک جرم خود می‌گوید به نزدیکان ویرجینیا پول بده تا بگویند ادعاهای ویرجینیا دروغ است.

بدین ترتیب به طور علنی هیچ اتهام جنسی علیه هاوکینگ که برای شرکت در کنفرانس علمی ناخواسته به جزیره رفت، وجود ندارد و فقط از نامش سوء استفاده شده است.

البته ناگفته نماند که هاوکینگ در سال 2006 در این جزیره برای شرکت در یک کنفرانس علمی به همراه جمعی دیگر از دانشمندام حضور داشته و حتی با زیردریایی مخصوص جابجا شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص انتشار لیست افراد سرشناس در جزیره جفری اپستیون چیست؟ لطفاظ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (23 نظر)

    چرا فلانی اسمته؟!؟ اشمیتی، شارونی، بنیامینی بلخره یه اسمی داری! اسرائیلی هم بنویسی کافیه!
    خیلی خوب رو فارسی کار کردی آفرین!

    پاسخ

    منظورت از اسرائیلی عبریه؟ متاسفانه بلد نیستم! ولی منظورت اینه که هر کی مخالفه تو خارجه و تو ایران همه عاشق شماهان!!! :))

    پاسخ

    بیشتر از یک خبر انگار داشتید هاوکینگ مبرا میکردید .

    پاسخ

    شما به مبرا کردن طوسی مشغول باش کارت نباشه :))

    پاسخ

    سلام
    متاسفانه ادمای فاسد جنسی باعث بوجود امدن صدمات جبران ناپذیری به کودکان مان میشوند که یکی از انها اسماعیل محمودیه که در شهرساری زندگی میکنه با ایجاد اعتماد پسره رو گول زده ودست کرده تو شلوار یه پسربچه کوچیک بعد هم اومده برا دوستاش با پررویی تعریف کرده که اره اوج میگیره وسیلاب شدش با زور به پسره تجاوز کرده و بچه رو زده و بچه از ترس یه مدت شبا خوابش نمیبرد و از بیرون رفتن میترسید ادم باید خیلی پست باشه که از اعتماد یه بچه سواستفاده کنه..الان اگه ازش بپرسین حاشا میکنه کلا فقط با اندام خصوصی بچه ها کارداره.. کلا خصوصی کاره …متولد 72هستش و برا اینکه با دیگران
    اشتباه گرفته نشه یک خواهر داره به اسم نرجس.چاق و قد کوتاه هستش و یک جوش رو وسط صورتش داره سمت راست صورتشه اگه اشتباه نکنم و قدش حدود ۱۶۶ سانتیمتر هست و با ترفند دوست شدن پسرها رو فریب میده که اذیتشون کنه و تجاوز کنه دنبال بچه ها میره و تعقیب میکنه که طعمه اش رو شکار کنه..شکارچی بچه هاست و برا شکار بچه ها به شهرها سفرمیکنه و از روی شهوت و هوس به پسر بچه ها و دخترا نگاه میکنه و موهاش هم صافه و نگاهش به همه نگاه جنسی هست که دستمالیشون کنه
    متاسفانه با یک روش خاص از حکم در رفته و خانواده اش هم بهش کمک کرده بشناسید این عوضی رو و به دوستان و اشنایانتون پخش کنین تا از وقوع جرائم اینچنینی جلوگیری بشه

    پاسخ

    آمال و آرزوی بعضی ها داره رسوا میشه
    خداروشکر که دارن رسواتر از قبل میشن
    الهم عجل الولیک الفرج

    پاسخ

    آرزوهای برباد رفته یک فروند… :))

    پاسخ

    یک فروند ایرباس ایرانی که به طور عمدی و حتی بدون عذرخواهی ناو یه بنده خدایی روی آب های خلیج فارس منهدم شد.. :))

    پاسخ

    طوسی و ثقتی و قاری قرآن کعبه آمال ماست کع=ه فیلماشون داره میاد بیرون

    پاسخ

    شما بهتره در مورد جزیره باجناق ها مطلب بنویسین!

    پاسخ

    ببین اسرائیلی کوکی
    امریکا و بقیه اربابات انقدررررر گندهای آپدیت شده دارن ک از شمارش خارجه….
    حالا هی برا ما با ذره‌بین بگرد پرونده فساد پیدا کن و درشتش کن و انقد تکرارش کن ک انگار ایران مرکز فساد جهانه و جزیره جنسی هم برا ماس اصن واس شما اداس!!!!

    پاسخ

    تو ذهن شما فقط سیستم ارباب رعیتی جا میشه بهر حال همه را به کیش خود می پندارید! اصلا همه دنیا فاسدن قبول، ولی این از سوپر فاسد بودن شما چیزی کم نمیکنه!

    پاسخ

    فلانی عزیز
    هر گردی گردو نیست
    اربابی بودن هم لزوما مزدور بودن نیست
    وقتی یک مغز اونقدری روش کار شده باشه که حتی اگر ذره‌ای بر علیه جراح مغز انتقاد برحق و اثبات شده وارد بشه اون مغز اتوماتیک غیرتی بشه و سعی کنه با مقایسه های به شدت نامتوازن که مقدارش به هیچ وجه قابل مقایسه نیست جراح رو تبرئه کنه وضعیت ارباب رعیتی برقراره
    هرچند اگه آدم با خودش روراست باشه بی واسطه جواب می‌گیره

    پاسخ

    یعنی ازدواج و رابطه جنسی که در اسلام ازاد گذاشته شده و دختر از 9 سال می تواند داشته باشد در امریکا و …..جرم است؟؟؟؟؟یعنی با یک ذکر و خواندن چند کلمه عربی همه چیز حل میشد؟؟؟؟

    پاسخ

    اولا که در اسلام راه و روشی برای این کار گذاشته شده و اسمش تجاوز و سواسفتاده نیستXD؟ دوما که کسی هیچ ایدولوژی رو تبلیغ نکرده اینجا صرفا خبر بازنشر شده. امیدوارم کشور ماهم سن ازدواج به بالا 18 سال برسه!

    پاسخ

    صبر، سحر نزدیک است. گلوبال ها نابود میشن. بزرگان ایلات متحده مثل ترامپ و ماسک ناجی میشن و روزگار این پلشت های ماسونی رو سیاه میکنن (البته پاک سازی چند ساله شروع شده) #Q

    پاسخ

    این آغازیست بر وعده ترا*م*پ…پایان دولت سایه…

    پاسخ

    در تاریکی، رنگ‌ها با هم اختلافی ندارند. نور بر تاریکی پیروز است. هنگامی که خدا انسان را اندازه می‌گیرد، متر را دور قلبش می‌گیرد نه دور سرش. بیایید با انسانیت بر این ظلمت چیره شویم. تنها یک چراغ است که مرا هدایت می‌کند و آن چراغ تجربه است.
    “Donald John Trump” بزرگ مرد حال حاظر

    پاسخ

    چیز غیرعادی نیست!!! پولدارا از این کثافت کاریا زیاد میکنن .. فقط پول دارن همه چیزو میشورن

    پاسخ

    در تمام کشورها همیشه چپ‌ها جزو فاسدترین افراد و احزاب بوده و هستند، چپ نو (با نام‌های مختلف) جهان را به تباهی و فساد کشانده است؛ با ترویج بی بند و باری، همجنس‌گرایی، روابط با کودکان، مصرف مواد مخدر، سست کردن بنیان خانواده و سایر بنیان‌های اجتماعی، ضدیت با تمامی مقدسات و اخلاقیات و حتی انسانیت ….

    پاسخ

    تسلیت به همه چپ های دنیا…

    پاسخ

    چپ و راست نداره

    پاسخ