coinex
راهنمای خرید تکراتو

تماشا کنید: تصاویر واقعی گلکسی S24 اولترا منتشر شد

تصاویر واقعی گلکسی S24 اولترا در شبکه اجتماعی ایکس پخش شد. با نگاهی کوتاه به تصاویر گلکسی S24 اولترا در دنیای واقعی به سادگی متوجه طراحی زیبا، چشم‌نواز و ممتاز آن می‌شویم.

تنها چند هفته تا عرضه رسمی سری گلکسی S24 سامسونگ فاصله داریم و حالا به لطف کاربری از شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به نام WorkaholicDavid تصاویر گلکسی S24 اولترا در دنیای واقعی فاش شده است. با وجود این تصاویر می‌توانیم نگاهی واضح و دقیق به طراحی گوشی جدید سامسونگ داشته باشیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تصاویر واقعی گلکسی S24 اولترا

آن‌طور که در تصاویر پیداست، گلکسی S24 Ultra از لبه‌های خمیده نسل قبلی خود فاصله گرفته و به جای آن یک صفحه نمایش کاملا تخت با حاشیه‌های بسیار نازک را انتخاب کرده است. در پنل پشتی این گوشی یک مجموعه دوربین چهارگانه با طراحی آشنا به چشم می‌خورد که داخل آن لنزهایی با حلقه‌های متمایز و مجزا با اندازه‌ای کمی بزرگ‌تر از نسل قبلی قرار گرفته‌اند. این افزایش سایز احتمالا به دلیل ارتقای کیفیت سنسورهای دوربین است.

بر اساس اطلاعات فاش شده، این گوشی از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با لنز ISOCELL HP2SX سامسونگ برخوردار خواهد بود. این سنسور قدرتمند جزئیات و وضوح بی‌نظیری را حتی در شرایط نوری نامناسب و محیط‌های تاریک به ثبت می‌رساند. علاوه بر این، شایعاتی وجود دارد که به پشتیبانی این گوشی از فیلمبرداری 4K با سرعت 120 فریم در ثانیه اشاره می‌کند که اگر این مطلب درست باشد مرزهای فیلمبرداری با موبایل جابجا خواهد شد.

از قابلیت‌های دوربین که بگذریم به صفحه نمایش می‌رسیم. انتظار می‌رود که اس 24 اولترا به صفحه نمایش 6.8 اینچی Dynamic AMOLED 2X با وضوح QHD+ (1440p) و حداکثر روشنایی 2600 نیت مجهز شود.

قدرت گوشی گلکسی اس 24 اولترا به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام متکی خواهد بود و از این رو هیچ مشکلی در انجام مالتی تسکینگ و اجرای بازی وجود نخواهد داشت. سیستم نرم افزار نیز بر پایه رابط کاربری One UI 6.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 خواهد بود.

این نرم افزار از چندین ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی پشتیبانی خواهد کرد که همگی از هوش مصنوعی مولد Galaxy AI سرچشمه می‌گیرند. مسلما تمام این ویژگی‌های برجسته، به افزایش رضایت و تجربه کاربری منجر خواهد شد.

گفته می‌شود که وظیفه تامین انرژی سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا بر عهده یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. این باتری با پشتیبانی از شارژ سریع، تنها در 30 دقیقه شارژ گوشی را از 0 درصد به 65 درصد می‌رساند.

Galaxy S24 Ultra در چندین رنگ جذاب مانند خاکستری (تیتانیومی)، مشکی، زرد و بنفش به بازار عرضه خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که این دستگاه در یک سری رنگ‌های انحصاری مانند نارنجی، سبز و آبی نیز عرضه شود.

سامسونگ قرار است که گوشی پر طرفدار گلکسی S24 Ultra را در تاریخ 17 ژانویه (27 دی 1402) در کنار برادرانش یعنی گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس برای عرضه به بازار رسما معرفی کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تصاویر واقعی گلکسی S24 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر