coinex
راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش رانا پلاس دی 1402 ؛ شرایط پیش فروش رانا پلاس [+جزئیات و قیمت]

طرح فروش رانا پلاس دی 1402 توسط ایران خودرو اعلام شد. این طرح در قالب طرح تبدیل قابل انجام است و متقاضیان می‌توانند در این طرح با شرایط ویژه ثبت‌نام کنند.

شرکت ایران خودرو طرح فروش رانا پلاس دی 1402 را نیز در کنار محصولات دیگر از امروز آغاز کرد. در شرایط فروش رانا پلاس آمده است که متقاضیان این خودرو در دو نوبت تحویل می‌توانند ثبت‌نام کنند و مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به حساب فروسنده واریز کنند. فروش رانا پلاس ایران خودرو در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی انجام خواهد گرفت و متقاضیان در اولویت اول و دوم زمستان 1402 قرار دارند. این طرح فروش یک نکته دارد و آن هم این است که متقاضیان سامانه یکپارچه‌ای که رانا پلاس را به عنوان خودرو انتخاب کرده بودند و تمایل به دریافت این خودرو را ندارند، خودرو پژو 207 دستی سقف شیشه ای ارتقایافته برای آنها قابل عرضه است (در این طرح فروش خودرو رانا عرضه نحواهد شد و فقط افرادی که تمایل به دریافت پژو 207 دنده ای سقف شیشه ای دارند می‌توانند در این طرح شرکت کنند.)

بیشتر بخوانید: طرح فروش پژو 207 دی 1402 ؛ شرایط پیش فروش پژو 207 دستی [+قیمت]

ثبت نام طرح فروش رانا پلاس دی 1402 با شرایط ویژه آغاز شد

ایران خودرو طبق بخشنامه جدید خود طرح فروش رانا پلاس با پژو 207 دستی سقف شیشه‌ای ارتقایافته را در نظر گرفته است. این طرح ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه است که در اولویت اول و دوم سامانه یکپارچه 1402 قرار دارند و قصد دارند خودرو رانا پلاس انتخابی خود را با پژو 207 دنده‌ای جایگزین کنند.

متقاضیان این طرح از امروز دوشنیه، 18 دی 1402 می‌توانند با مراجعه به سایت فروش ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ مراجعه کنند. لازم به ذکر است که این طرح به مدت 10 روز فعال است.

ثبت نام طرح فروش رانا پلاس دی 1402 با شرایط ویژه آغاز شد

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص این طرح فروش جدید چیست؟ آیا شما نیز تمایل به تعویض خودرو خود به پژو 207 دستی هستید؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر