;
coinex

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید موسیقی [+معرفی ابزارهایی برای تغییر صدای خواننده]

در این مطلب با بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید موسیقی آشنا می‌شوید که به شما برای نوشتن متن، آهنگ و ساختن یک ترانه کامل کمک می‌کنند.

امروزه فناوری هوش مصنوعی به حوزه‌های مختلف نفوذ کرده و حالا تأثیرات هوش مصنوعی را در همه رشته‌ها مشاهده می‌کنیم؛ از جمله تولید موزیک. ابزارهای هوش مصنوعی به آهنگسازان و خوانندگان برای نوشتن متن ترانه، تنظیم و تولید آهنگ کمک می‌کنند؛ حتی امکان تغییر صدای خواننده با هوش مصنوعی هم وجود دارد و می‌توانید با استفاده از بعضی از این ابزارها، صدای خواننده مورد علاقه‌تان را روی یک آهنگ خاص قرار دهید.

چنین ابزارهایی می‌توانند برای صرفه جویی در وقت بسیار مفید باشند و به کاهش زمان، هزینه و زحمت تولید موسیقی در مراحل مختلف این کار کمک می‌کنند. با توجه به اهمیت این ابزارها، در این مطلب فهرستی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید موسیقی را آماده کردیم که به شما برای این انتخاب کمک می‌کنند. پس با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


معرفی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید موسیقی

الگوریتم‌های هوش مصنوعی می‌توانند با تحلیل انبوه اطلاعات مربوط به آهنگ‌های قبلی و الگوهای ترکیب نت‌های موسیقی در آنها، آهنگ‌های جدید تولید کنند. وقتی اطلاعات کافی را در اختیار هوش مصنوعی ساخت آهنگ قرار دهیم، این تکنولوژی قابلیت تولید آهنگ‌های جدید را بر اساس این اطلاعات پیدا می‌کند.

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید موسیقی
بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید موسیقی

با وجود این قابلیت‌های هوش مصنوعی، توصیه می‌شود که آهنگسازان و هنرمندان از این تکنولوژی برای ساختن موزیک استفاده نکنند و تولید موسیقی با هوش مصنوعی را صرفاً به عنوان راهی برای الهام گرفتن در نظر داشته باشند؛ چون استفاده از ابزار هوش مصنوعی برای ساخت موسیقی باعث حذف خلاقیت، روح و سلیقه انسانی از موزیک‌ها خواهد شد.

با در نظر گرفتن این نکات، در ادامه نگاهی به بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید موسیقی داریم که می‌توانید از آنها برای الهام گرفتن و افزایش سرعت آهنگسازی استفاده کنید.

1. VEED

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید موسیقی

VEED یکی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید آهنگ است. استفاده از این ابزار بسیار راحت است و با کمک آن می‌توانید متن‌های دلخواه را به موزیک تبدیل کنید. شاید با VEED به عنوان یک پکیج کامل ویرایش ویدیو آشنا باشید. شرکت ارایه دهنده این ابزار، به خوبی توانسته هوش مصنوعی را در محصولات خودش ادغام کند.

استفاده از هوش مصنوعی ساخت موسیقی VEED بسیار آسان است. کافیست یک وایب (یا حس و حال) برای آهنگ خودتان مشخص کرده و یک پرامپت مناسب برای توضیح ویژگی‌های آن بنویسید. بعد از آن، برای تولید آهنگ کافیست روی گزینه Create Track کلیک کنید.

VEED برای ساختن موسیقی پس‌زمینه ویدیوهای اینستاگرام یا یوتیوب هم بسیار مفید است. این ترک‌ها 20 ثانیه‌ای هستند و می‌توانید آنها را به صورت تکراری در پس‌زمینه پخش کنید.

2. Beatoven

یکی دیگر از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید موسیقی Beatoven است که یک ابزار آهنگ سازی شبیه محیط کار صوتی دیجیتال هم برای تولید موزیک دارد. این سایت، یک دوره آزمایشی هم دارد که می‌توانید قبل از تصمیم گیری نهایی برای خرید این سرویس آن را امتحان کنید.

قابلیت‌ها و امکانات این ابزار هوش مصنوعی برای ساخت موسیقی ، هم مناسب کاربران حرفه‌ای و هم مناسب افراد آماتور هستند. برای شروع، کافیست عنوان ترک خودتان را وارد کنید. این عنوان نقش پرامپت را بازی می‌کند بنابراین باید برای رسیدن به نتایج مطلوب، از عنوان مناسبی استفاده کنید. البته اگر بار اول به نتیجه دلخواه نرسیدید، اصلاً نگران نباشید چون می‌توانید بعداً موزیک خودتان را ویرایش کنید.

بعلاوه، این هوش مصنوعی ساخت آهنگ قابلیت‌های مفیدی برای شخصی‌سازی آهنگ‌ها دارد مثل تغییر آلات موسیقی، سبک، تمپو و غیره.

بیشتر بخوانید:

سایت ساخت عکس با هوش مصنوعی

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا

3. SOUNDRAW

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید موسیقی
بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید آهنگ

SOUNDRAW یکی دیگر از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید آهنگ است که با نسخه رایگان آن می‌توانید تعداد نامحدودی آهنگ تولید کنید. اما برای دانلود آهنگ به صورت بدون برچسب، باید طرح اشتراک این سایت را تهیه کرده باشید.

SOUNDRAW طیف وسیعی از سبک‌ها و تم‌های موسیقی را پشتیبانی می‌کند. بعلاوه، می‌توانید تمپوی آهنگ را به صورت دلخواه تنظیم کرده و طول موزیک و ابزارهای مورد استفاده در پس‌زمینه را تنظیم کنید.

این ابزار تولید موسیقی با هوش مصنوعی شما را گام به گام در مراحل ساختن آهنگ راهنمایی کرده و می‌توانید با به کارگیری ترکیب ژانرها، تم‌ها و ضرب‌های مختلف، یک آهنگ منحصربفرد ایجاد کنید. همچنین می‌توانید ترک ایجاد شده را بسته به سطح مهارت خودتان با استفاده از پارامترهای حرفه‌ای و مبتدی ویرایش کنید.

4. Boomy

معرفی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید موسیقی را با Boomy ادامه می‌دهیم. Boomy هم جزء ابزارهای رایگان برای ساخت آهنگ به کمک هوش مصنوعی است که سیستم بسیار ساده و راحتی دارد. این ابزار هم برای موزیسین‌های مبتدی و حرفه‌ای طراحی شده و قابلیت‌های وسیعی را در اختیار شما قرار می‌دهد که فرایند ساخت موزیک را بسیار آسان‌تر می‌کنند.

برای ساختن موزیک با استفاده از این ابزار، اول باید سبک و ترک پایه را مشخص کنید. پس از انتخاب این موارد، برای شروع فرایند ساخت موزیک روی گزینه Create Song کلیک کنید. علاوه بر این، می‌توانید جنبه‌های مختلف آهنگ خودتان را هم تنظیم و شخصی‌سازی کنید.

همچنین با استفاده از Boomy می‌توانید با سایر موزیسین‌ها همکاری کنید، تکنیک‌های جدید را از دیگران یاد بگیرید و درباره موسیقی با هم تبادل نظر کنید. پس از آماده شدن ترک هم می‌توانید با اشتراک پرداختی Boomy، آن را دانلود و یا منتشر کنید.

5. AIVA

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید موسیقی

اگر به دنبال یک ابزار ساخت آهنگ به کمک هوش مصنوعی هستید که گزینه‌ها و قابلیت‌های زیادی را در اختیار شما قرار دهد، AIVA می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. AIVA یک نسخه رایگان و یک نسخه استاندارد دارد که در هر دو حالت از نظر حق کپی محدودیت دارید. اما می‌توانید پس از امتحان کردن و کار با امکانات AIVA، نسخه پرداختی آن را تهیه کنید تا کپی رایت موزیک خودتان را در اختیار داشته باشید.

برای ساختن آهنگ با AIVA سه گزینه دارید: انتخاب یک پروفایل تولید موزیک (یک ترک پایه) از لیست، اضافه کردن فایل موزیک خودتان به عنوان ایده یا انتخاب یکی از تنظیم‌های آماده سبک‌های موجود. در مرحله بعد، می‌توانید پارامترهای موزیک خودتان را بیشتر تنظیم کنید تا حس و حال دلخواه‌تان را به آن اضافه کنید. حتی پس از ساختن موزیک هم می‌توانید آن را بیشتر ویرایش کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید متن

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی گوگل

6. Soundful

Soundful هم یکی دیگر از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید آهنگ است که طرح رایگان آن امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. با نسخه رایگان این ابزار، امکان دانلود موزیک ساخته شده را دارید اما نمی‌توانید از آن برای درآمدزایی و مقاصد تجاری استفاده کنید.

برای ساختن موزیک با استفاده از Soundful اول باید الگوی مورد نظرتان را انتخاب کنید. الگوهایی که آیکن تاج کنار آنها قرار ندارد، رایگان هستند. برای انتخاب یک الگو و تولید موزیک، باید روی آیکن دایره صورتی که یک موج در مرکز آن قرار دارد، کلیک کنید.

با کلیک کردن روی این گزینه، یک پنجره پاپ-آپ (مثل اسکرین شات زیر) باز می‌شود که در آنجا می‌توانید پارامترهای دلخواهتان را وارد کرده و پیش‌نمایش را تولید کنید. اگر پیش‌نمایش اولیه مورد پسند شما نیست، می‌توانید دوباره آن را ویرایش و تولید کنید. پس از ذخیره کردن ترک، می‌توانید آن را دانلود کنید.

7. Loudly

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید موسیقی
تولید موسیقی با هوش مصنوعی

معرفی بهترین ابزار هوش مصنوعی برای موسیقی را با Loudly ادامه می‌دهیم که طرح رایگان بسیار قوی دارد. تعداد دانلودها در این حالت محدود است، اما از نظر استفاده از موزیک تولید شده در شبکه‌های اجتماعی مختلف، محدودیتی ندارید. بعلاوه، Loudly هم مثل Boomy یکسری ابزار همکاری برای کار کردن روی پروژه‌ها به همراه دیگران دارد.

به عنوان یک کاربر مبتدی، می‌توانید به راحتی از Loudly استفاده کنید اما برای استفاده از همه قابلیت‌ها و امکانات این ابزار، باید یکسری مهارت خاص داشته باشید.

راحت‌ترین روش تولید موزیک با Loudly، انتخاب یک سبک و کلیک کردن روی دکمه Generate است. در صورت تمایل، می‌توانید عناصر قابل ویرایش بیشتری را به میکس ایجاد شده اضافه کنید مثل ترکیب سبک‌ها، سطح انرژی موزیک، ابزارهای موسیقی مورد استفاده، تمپو و مدت زمان آهنگ.

Loudly هر بار چند ترک تولید می‌کند تا بهترین گزینه را از بین آنها انتخاب کنید.

8. WavTool

WavTool یکی دیگر از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید آهنگ و یک محیط کار صوتی دیجیتال (digital audio workstation یا به اختصار DAW) است که با استفاده از آن می‌توانید تولید و میکس موزیک را کاملاً از طریق مرورگر انجام دهید.

این هوش مصنوعی ساخت موسیقی برای کاربران آماتور مناسب نیست، چون برای استفاده بهینه از آن باید کمی اطلاعات کار با DAW داشته باشید. برای استفاده از WavTool، باید ابزارهای موسیقی دلخواه را به ترک ساخته شده اضافه کنید و می‌توانید با تنظیم پارامترها یا وارد کردن یک پرامپت، کلیپ‌های تولید شده را در تب Composer شخصی‌سازی کنید.

وقتی این فرایند را برای همه ابزارهای موردنظرتان تکرار کنید، ترک شما آماده خواهد شد. در WavTool ابزارهای زیادی در اختیار شما قرار دارند و توسعه دهندگان این سایت، ویدیوهای آموزشی را تهیه و منتشر کرده‌اند که به شما برای ساخت آهنگ به کمک هوش مصنوعی کمک می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی

بهترین فیلم های هوش مصنوعی

9. BeatBot

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید موسیقی

برای کاربرانی که به دنبال یک راهکار مینیمال هستند، BeatBot می‌تواند بهترین ابزار هوش مصنوعی برای موسیقی باشد. این ابزار، از حلقه‌های تکرار صدا برای ساختن و موزیک و وکال استفاده می‌کند و برای نوشتن متن آهنگ هم از ChatGPT کمک می‌گیرد. در حال حاضر، BeatBot در مرحله بتا قرار دارد و استفاده از آن به عنوان یک ابزار هوش مصنوعی برای ساخت موسیقی کاملاً رایگان است.

اگر به دنبال یک راهکار مشابه با امکانات پیشرفته‌تر هستید، می‌توانید Splash Pro را امتحان کنید. این ابزار، ترک‌های طولانی‌تری تولید می‌کند و یکسری گزینه و قابلیت هم برای شخصی‌سازی آهنگ در اختیار شما قرار می‌دهد.

10. Mubert

معرفی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید موسیقی را با Mubert ادامه می‌دهیم که جزء پیشگامان این حوزه است و خیلی از موزیسین‌ها و گروه‌های موسیقی در سطح جهان از آن استفاده می‌کنند. نسخه رایگان Mubert محدودیت‌های زیادی برای استفاده از موزیک ایجاد شده دارد، اما امکانات این نسخه برای تست قابلیت‌های این ابزار کافی هستند.

امکاناتی که برای تولید موسیقی با هوش مصنوعی در این پلتفرم در اختیار شما قرار می‌گیرند، مثل امکانات ابزارهایی هستند که تا این جا بررسی کردیم. در این سایت هم شما یک پرامپت را وارد کرده؛ سبک و مدت زمان موسیقی را مشخص کرده و روی Generate Track کلیک می‌کنید. اگر موزیک تولید شده موردپسندتان بود، می‌توانید برای دسترسی کامل، اشتراک پریمیوم این سایت را بخرید.

11. Amper

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید موسیقی
ساخت آهنگ به کمک هوش مصنوعی

Amper با این هدف طراحی شده که تولید موسیقی با هوش مصنوعی به کمترین ورودی نیاز داشته باشد. این ابزار، موزیک مورد نظر شما را از صفر تولید می‌کند و بعد می‌توانید آن را ترکیب، اجرا و تولید کرده و به صورت دلخواه ضبط کنید.

در این سایت، هیچ محتوای از پیش تولید شده، موزیک مجوزدار (licensed) یا حلقه تکرار از پیش تولید شده‌ای وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

آموزش دانلود از یوتیوب

آموزش دانلود از اینستاگرام

12. MuseNet

MuseNet که توسط OpenAI تولید شده و مدیریت می‌شود، یک ابزار هوش مصنوعی برای ساخت موسیقی است که می‌تواند با حداکثر 10 ابزار و 15 سبک مختلف، موزیک تولید کند.

با MuseNet می‌توانید از انواع موزیک‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی لذت ببرید؛ اما در حال حاضر، هنوز امکان تولید موزیک دلخواه با کمک این ابزار وجود ندارد.

13. Jukedeck

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید موسیقی

Jukedeck برای ساخت آهنگ به کمک هوش مصنوعی از شبکه‌های عصبی عمیق استفاده می‌کند تا داده‌های مربوط به موزیک را تحلیل کرده و برای شما آهنگ‌هایی دست اول و جدید تولید کند.

هر ترکی که در Jukedeck تولید می‌کنید به راحتی قابل ویرایش است؛ بنابراین می‌توانید جزئیاتی مثل تمپو یا طول آهنگ را هم به صورت دلخواه تنظیم کنید.

14. Brain.fm

Brain.fm یکی دیگر از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید موسیقی است که با موزیک‌های آن، بهره‌وری و تمرکز ذهن شما افزایش پیدا می‌کند. Brain مدعی است که موزیک‌های تولید شده با سیستم هوش مصنوعی این سایت، ظرف تنها 10 تا 15 دقیقه به سطح کیفیت مطلوب می‌رسند.

در حال حاضر، امکان استفاده از Brain.fm برای ساخت موزیک‌های دلخواه وجود ندارد و این پلتفرم بیشتر مناسب افرادی است که برای حفظ تمرکز مشکل دارند.

15. Magenta Studio

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید موسیقی
ابزار هوش مصنوعی برای ساخت موسیقی

Magenta Studio یکی ابزارهای تولید موزیک توسط هوش مصنوعی است که گوگل آن را منتشر کرده است. این پلتفرم مجموعه‌ای از پلاگین‌ها و ابزارهای مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد که با macOS و ویندوز سازگار هستند. با استفاده از این ابزار، می‌توانید یک ملودی کوتاه یا ریتم نوشته و آن را به موزیک سبک دلخواه‌تان تبدیل کنید.

رابط کاربری Magenta Studio بسیار ساده و قابل درک است و مثل بعضی از ابزارهای مشابه پیچیده نیست. پس از دانلود موزیک ساخته شده می‌توانید کار روی آن را در پنج اپلیکیشن پیشنهادی دیگر این سایت ادامه دهید.

بیشتر بخوانید:

تبدیل پی دی اف به ورد

بهترین آنتی ویروس رایگان 2023

16. Orb Producer Suite 3

Orb Producer Suite 3 یک پلاگین هوش مصنوعی است که به تولید کنندگان موسیقی برای تولید حلقه‌ها و الگوهای موسیقیایی حرفه‌ای کمک می‌کند. چهار پلاگین دیگر هم در این مجموعه وجود دارد.

پلاگین Orb به شما برای ساختن موزیک ایده می‌دهد. این پلاگین با ماژول Orb Bass کار می‌کند که هارمونی آهنگ را تحلیل کرده و توصیه‌های لازم را برای اصلاح آن در اختیار شما قرار می‌دهد. Orb Arpeggio هم قابلیت‌ها و تنظیمات بیشتری را در اختیار کاربران حرفه‌ای قرار می‌دهد و در نهایت، پلاگین orb synth امکانات کلاسیکی مثل ریورب را در اختیار شما قرار می‌دهد.

17. Ecrett Music

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید موسیقی

یکی دیگر از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید موسیقی Ecrett Music است که یک رابط کاربری ساده با امکانات واضح و قابلیت انتخاب انواع احساسات، سبک‌ها و ژانرها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

در این پلتفرم، شما اول کلیات موزیک دلخواه از جمله حس و حال و سبک آن را انتخاب کرده و با کلیک کردن روی یک دکمه، خود پلتفرم موزیک موردنظر را برای شما تولید می‌کند. حتی برای تنظیمات مشابه، این پلتفرم هر بار موزیک‌های متفاوتی تولید می‌کند. می‌توانید ابزارها و ساختارهای موزیک خودتان را تنها با چند کلیک تنظیم کنید.

18. MagicMic

MagicMic یک ابزار تغییر صدای خواننده با هوش مصنوعی است که با استفاده از آن می‌توانید صدای خواننده را در موزیک مورد نظرتان به صورت بلادرنگ یا بر اساس فایل‌های صوتی تغییر دهید. در این پلتفرم، صدای انواع چهره‌های مشهور، موزیسین‌ها، خواننده‌ها، شخصیت‌های خیالی و غیره وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید.

با استفاده از بیشتر از 300 فیلتر صدای MagicMic می‌توانید صدای خواننده را به صورت بلادرنگ تغییر دهید. این ابزار با انواع پلتفرم‌های استریمینگ، بازی‌ها و چت صوتی سازگار است مثل دیسکورد و توئیچ. همچنین امکان کاهش نویز صدا هم برای افزایش کیفیت خروجی وجود دارد و می‌توانید جزئیات محصول نهایی را به صورت دلخواه کاملاً تنظیم کنید.

بیشتر بخوانید:

ضبط تماس در آیفون بدون برنامه

ویژگی های نسخه پریمیوم تلگرام

19. VoiceMod

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید موسیقی
بهترین ابزار هوش مصنوعی برای موسیقی

Voicemod هم یک گزینه دیگر برای تغییر صدای خواننده با هوش مصنوعی به صورت بلادرنگ است که با استفاده از آن می‌توانید صداهایی جذاب و متمایز ایجاد کنید.

این هوش مصنوعی متفاوت و ابتکاری، رابط کاربری بسیار کاربرپسندی دارد که با استفاده از آن، تغییر صدای خواننده به راحتی انجام می‌شود. بعلاوه، Voicemod به صورت منظم به روزرسانی می‌شود و عملکرد آن هر هفته بهبود پیدا می‌کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت Voicemod، کیفیت صدای آن است که نظر مثبت بسیاری از کاربران را جلب کرده است. در این سایت هم کتابخانه‌ای از فیلترهای صوتی و صداهای آماده قابل استفاده وجود دارد.

20. Voice AI

اگر به دنبال روشی رایگان برای تغییر صدای خواننده با هوش مصنوعی هستید، احتمالاً Voice AI می‌تواند برای شما بهترین گزینه باشد.

این ابزار نه تنها از نظر تغییر صدای خواننده بسیار خوب عمل می‌کند، بلکه نقش یک ابزار تقلید صدای بسیار قوی را هم دارد که می‌تواند صدای شما را به صدای هر شخصیت دلخواهی تغییر دهد. این ابزار هم علاوه بر قابلیت تغییر صدا به صورت لحظه‌ای، امکان تغییر صدای ضبط شده و تغییر صدا از روی فایل را هم دارد.

جمع‌بندی

هوش مصنوعی تبدیل به یک فناوری فراگیر و پرکاربرد شده که تأثیر آن را در حوزه‌های مختلف از جمله هنر مشاهده می‌کنیم. در حال حاضر شاهد استفاده از انواع ابزارهای هوش مصنوعی برای کارهای مختلف از جمله نویسندگی، تولید محتوا، طراحی لوگو و حتی ساختن موزیک هستیم.

هوش مصنوعی می‌تواند یک ابزار مفید برای موزیسین‌های مستقل باشد و به آنها برای کاهش هزینه و زمان تولید آثار هنری کمک کند. امیدواریم که این مطلب به شما برای پیدا کردن بهترین ابزار هوش مصنوعی برای موسیقی کمک کرده باشد.

سوالات متداول

چطور می‌توان با کمک هوش مصنوعی آهنگ ساخت؟

با استفاده از ابزارهای معرفی شده در این مطلب، کافیست اطلاعاتی مثل سبک، مدت زمان، سطح انرژی و ادوات موسیقی را انتخاب کنید تا با کلیک یک دکمه، آهنگ مورد نظرتان ساخته شود.

آیا می‌توان با استفاده از ChatGPT آهنگ ساخت؟

بله ChatGPT توانایی نوشتن متن ترانه و کل آهنگ را دارد و می‌تواند برای شما ملودی و یک موزیک کامل تولید کند.

آیا امکان تغییر صدای خواننده با هوش مصنوعی وجود دارد؟

بله، سه ابزار انتهایی این مقاله و همچنین ابزارهای دیگری مثل Voice-Swap قابلیت تغییر صدای خواننده اصلی یک ترانه را دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید موسیقی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر