coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گوشی مقاوم گلکسی XCover 7 معرفی شد؛ جان سخت سامسونگ! [+ مشخصات فنی]

گوشی مقاوم گلکسی XCover 7 با مشخصات برجسته و بهبود یافته‌ای مانند اتصال فایوجی، عملکرد و دوربین بهتر و نمایشگر بزرگ‌تر رسما معرفی شد.

سامسونگ امروز از گوشی مقاوم گلکسی XCover 7 خود رونمایی کرد. این گوشی عمدتا مخصوص افرادی طراحی شده که به یک گوشی همه کاره، قدرتمند و ایمن نیاز دارند که در مشاغل سخت و شرایط ناهنجار به خوبی کار کند. همان‌طور که گفته شد این گوشی در بسیاری از زمینه‌ها بهبود یافته و در عین حال طراحی مقاوم و ساختار صنعتی خود را حفظ کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات فنی گوشی مقاوم گلکسی XCover 7

گوشی مقاوم سامسونگ به لطف محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس ویکتوس پلاس، استاندارد IP68 و ساختاری که مطابق با استانداردهای نظامی MIL-STD-810H است، می‌تواند به راحتی از پس شرایط کاری سخت و چالش برانگیز برآید. البته باتری آن نیز قابل تعویض است و این مشخصه به کارگران این اجازه را می ‌هد تا با جایگزینی باتری به طور مداوم و نامحدود به شارژ لازم دسترسی داشته باشند.

گوشی مقاوم گلکسی XCover 7
گلکسی XCover 7

گوشی مقاوم جدید سامسونگ به یک صفحه نمایش 6.6 اینچی TFT با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 60 هرتزی مجهز شده است. در این نمایشگر میزان حساسیت لمسی افزایش یافته تا کارگران بتوانند حتی با دستکش هم با آن کار کنند.

این دستگاه از یک تراشه هشت هسته‌ای ناشناس 6 نانومتری (به احتمال زیاد دایمنسیتی 6100 پلاس مدیاتک) قدرت می‌گیرد و در کنار آن از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا تا 1 ترابایت از طریق کارت حافظه میکرواس‌دی) بهره می‌برد.

سیستم دوربین گلکسی ایکس کاور 7 نیز شامل یک دوربین 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 در پنل پشتی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 در پنل جلویی می‌شود.

گوشی مقاوم گلکسی XCover 7

از دیگر مشخصات گلکسی Xcover 7 می‌توان به دکمه قابل تنظیم XCover، اسکن بارکد از طریق Knox Capture، پورت USB تایپ C، پین‌های POGO برای شارژ، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس (Dolby Atmos)، باتری 4050 میلی‌آمپر ساعتی (قابل تعویض توسط کاربر) و رابط کاربری One UI 6 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 اشاره کرد.

سامسونگ گلکسی XCover 7 با ابعاد 169 در 80.1 در 10.2 میلی‌متر و وزن 240 گرم تا پایان ماه ژانویه به بازار عرضه خواهد شد. متاسفانه هنوز اطلاعاتی در رابط با قیمت این گوشی در دست نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی مقاوم گلکسی XCover 7 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر