;
coinex

جریمه 160 هزار دلاری روزانه متا در ترکیه ؛ موضوع چیست؟

رگولاتوری ترکیه به دلیل فراهم نکردن اسناد کافی اقدام به جریمه 160 هزار دلاری روزانه متا در ترکیه کرد. متا نیز نسبت به این مورد واکنش نشان داده است.

با اعلام رگواتوری ترکیه، جریمه 160 هزار دلاری روزانه متا در ترکیه به دلیل عدم توانایی این شرکت بزرگ در ارائه اسناد و مدارک یک تحقیق مربوط به مدتها پیش رخ داده است. همانطور که قابل حدس است، متا نیز نسبت به این تصمیم واکنش نشان داد و گفت ما با یافته‌های رگولاتور ترکیه مخالفیم اما همچنین به همکاری خود با مقامات این کشر ادامه می‌دهیم تا مشکل سریعاً حل شود.

بیشتر بخوانید: تحقیق درباره تجاوز جنسی در متاورس ؛ پلیس بریتانیا بررسی می

جریمه 160 هزار دلاری روزانه متا در ترکیه

هیئت رقابت ترکیه با ارسال بیانیه‌ای عنوان کرد که متا باید اسنادی را در رابطه با نتیجه‌گیری درباره یک تحقیق بازار تبلیغات ویدئویی آنلاین به رگولاتوری تحویل می‌داد که با ناتوانی این شرکت، مجبور به جریمه روزانه 160 هزار دلاری شده‌ایم.

رگولاتور مذکور اعلام کرد توضیحات در اسناد مربوط به اقدامات متا کافی نبوده و تصمیم گرفته تا جریمه‌ای روزانه برای این شرکت وضع کند که از ۱۲ دسامبر ۲۰۲۳ میلادی اجرایی شده و تا ارائه راه‌حلی جامع از سوی شرکت ادامه می‌یابد.

جریمه 160 هزار دلاری روزانه متا در ترکیه

سخنگوی متا در این باره اعلام کرد:

ما با یافته‌های رگولاتور رقابت ترکیه مخالفیم اما همچنان به همکاری سازنده با مقامات ادامه می‌دهیم تا این مشکل بدون تأخیر حل شود.

رگولاتور رقابت ترکیه در ۲۰۲۲ میلادی به دلیل نقض قوانین جریمه‌ای معادل ۳۴۶.۷۲ میلیون لیره (۱۱.۶ میلیون دلار) برای متا وضع کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص جریمه روزانه 160 هزار دلاری متا توطس رگولاتوری ترکیه چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر