coinex
راهنمای خرید تکراتو

از دستکش ضد لرزش برای بیماران پارکینسونی در CES 2024 رونمایی شد

در مراسم CES امسال، علاوه بر نمایش فناوری‌های پیشرفته جهان تکنولوژی، نمایشگرها و خودروهای الکتروینکی، از یک از دستکش ضد لرزش نوآورانه برای افراد مبتلا به پارکینسون نیز رونمایی شد.

این ابزار با نام GyroGlove از فناوری پیشرفته ژیروسکپی بهره‌مند است که به کاهش لرزش دست در بیماران پارکینسونی کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: توصیه به مصرف داروی ضد مالاریا در دوران کرونا جان 17 هزار نفر را گرفت

دستکش ضد لرزش برای بیماران پارکینسونی

براساس گزارش‌هایی که در منابع معتبر منتشر شده، رابرتا ویلسون گرت، یک فرد مبتلا به پارکینسون، این دستکش را اخیراً برای کنترل و کاهش لرزش دست خود به کار گرفته و تجربه او را از نتایج مثبت استفاده از این ابزار را نشان می‌دهد.

ویلسون گرت گفته که به کمک این دستکش، انجام بسیاری از کارها از قبیل بستن دکمه‌های پیرهن، نگه‌داشتن یک فنجان قهوه و حتی نوشتن که قبلا برای او دشوار بو، آسان‌تر شده‌اند.  این تکنولوژی می‌تواند به افرادی که مبتلا به این بیماری هستند کمک کند تا با انجام کارهای خود حس استقلال و اعتماد‌به‌نفس از دست رفته‌شان را دوباره به دست بیاورند.

GyroGlove متشکل از سه بخش دستکش نرم، ماژول تثبیت‌کننده با ژیروسکوپ و باتری نصب شونده بر روی دست افراد می‌شود. نمایندگان شرکت تولید کننده ادعا می‌کنند که استفاده از این دستکش برای افرادی که به پارکینسون مبتلا هستند، بسیار آسان است و هدف آنها از این ساختار، تسهیل در استفاده برای افراد است.

با توجه به گفتهٔ فای اونگ، بنیان‌گذار این شرکت، ژیروسکوپ در این محصول با سرعتی چهاربرابر سرعت توربین یک جت در حرکت است و دستگاه انرژی خود را از باتری‌های لیتیوم پلیمری قابل شارژ می‌گیرد که توان چهار ساعت استفاده را فراهم می‌کنند.

قیمت این ابزاردرمانی به نسبت بالا است و به قیمت ۵ هزار و ۸۹۹ دلار در سراسر جهان به فروش می‌رسد. با این اوصاف، این دستکش با ثبت در سازمان غذا و داروی آمریکا (FAD) و اداره کالاهای درمانی استرالیا (TGA) به عنوان یک وسیله درمانی تایید شده است.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی مشخصات دستکش ضد لرزش چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر