coinex
راهنمای خرید تکراتو

قابلیت های هوش مصنوعی گلکسی S24 در ویرایش عکس را در واقعیت مشاهده کنید

در فاصله چند قدمی به برگزاری مراسم آنپکد سامسونگ، یکی دیگر از قابلیت های هوش مصنوعی گلکسی S24 در ویرایش عکس توسط یکی از منابع فاش شده است.

افرادی که از افشای اطلاعات گلکسی S24 اجتناب کرده‌اند، باید چند روز دیگر به عقیده خود پایبند باشند، زیرا کمتر از پنج روز دیگر به مراسم معرفی Unpacked بعدی سامسونگ باقی مانده است. از سوی دیگر، برای کسانی که می‌خواهند در سریع‌ترین زمان ممکن اطلاعات بیشتری داشته باشند، همه چیز دقیقاً همانطور که انتظار دارید پیش می‌رود و هر روز جزئیات بیشتری درباره پرچمدار آینده کره‌ای‌ها تأیید می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قابلیت های هوش مصنوعی گلکسی S24 در ویرایش عکس

اخیراً، تصاویر بسیاری در فضای مجازی و اینترنت راه یافته است و ما اکنون چند مورد دیگر را به لطف یکی از منابع آگاه حوزه تکنولوژی، در دست داریم. این افشا برای کسانی که مشتاقانه منتظر تمام ویژگی های هوش مصنوعی سری گلکسی اس 24 هستند جالب است و روشی هیجان انگیز برای استفاده از هوش مصنوعی برای ویرایش عکس را نشان می دهد.

قبلاً شنیده بودیم که Galaxy S24، S24+ و S24 Ultra دارای عملکردهایی مانند برداشتن و جابجایی اشیاء در عکس‌های موجود هستند و نمونه‌ای از آن را می‌توان در یکی از تصاویر لو رفته مشاهده کرد:

در عکسی از یک دوچرخه‌سوار که در حال حرکت است، از هوش مصنوعی گلکسی S24 برای حرکت دادن شخص از یک سطح شیب دار، به سمت بالا در هوا نسبت به زمانی که عکس گرفته شده بود استفاده می شود.

شما فقط قادر به جابجایی اشیاء در اطراف نخواهید بود. همانطور که سامسونگ در یک ویدیوی تبلیغاتی رسمی رویداد Unpacked نشان داد، می‌توانید آنها را کوچک کرده و بچرخانید. با این حال، باید دید که عکس ویرایش شده تا چه حد عالی خواهد بود، زیرا تولید داده های مصنوعی برای پر کردن فضایی که در ابتدا اشیاء جابجا شده قرار داده شده بودند، می تواند کار دشواری باشد. در موارد تبلیغاتی همه چیز عالی به نظر می رسد، اما هر زمان که به این گوشی‌ها به دست کاربران عادی برسد، آن وقت می‌توان نظر بهتر و دقیق‌تری نسبت به هوش مصنوعی سامسونگ داد.

Galaxy S24 AI photo editing promo

سایر جزئیات فاش شده در این افشا شامل تعداد مگاپیکسل دوربین و قابلیت زوم است. همانطور که می دانیم، گلکسی اس 24 اولترا دارای یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی است که می تواند تصاویر بدون زوم 2 برابری بگیرد، زوم اپتیکال 3 برابر و 5 برابر توسط لنزهای تله فوتو 10 مگاپیکسلی و 50 مگاپیکسلی انجام می شود و ثبت عکس های فوق عریض و سلفی ها توسط دوربین های 12 مگاپیکسلی مانند Galaxy S23 Ultra انجام می شود.

دوربین‌های گلکسی S24 و S24+ نیز مانند سری S23 باقی خواهند ماند: 50 مگاپیکسل اصلی (با قابلیت زوم با کیفیت اپتیکال 2 برابر)، تله فوتو اپتیکال 3 برابر، 12 مگاپیکسل فوق عریض و دوربین جلو 12 مگاپیکسلی. هیچ تاییدی در مورد اینکه آیا سامسونگ از سنسورهای جدیدتری برای هر یک از دوربین‌های سری گلکسی اس 24 استفاده می‌کند یا خیر، وجود ندارد، اما باید زمانی که این گوشی‌ها در 17 ژانویه رونمایی شدند، متوجه این موضوع شویم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قابلیت های هوش مصنوعی گلکسی S24 در ویرایش عکس چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر