;
coinex

علت حذف یارانه تعدادی از یارانه‌بگیران در دی ماه ؛ نحوه اعتراض به عدم واریز یارانه [+ویدئو]

حذف یارانه تعدادی از یارانه‌بگیران در دی ماه اعتراضاتی را در پی داشت که فعلاً بی ثمر خاموش شده است. چرا یارانه دی‌ ماه برخی افراد واریز نشد؟

20 دی 1402، یارانه مرحله 155 به حساب برخی از افراد واریز نشد که موجبات اعترضات شدید نسبت به این موضوع را فراهم کرد. باوجود اینکه ابتدا اختلال در سیستم بانکی به عنوان اصلی‌ترین علت حذف یارانه تعدادی از یارانه‌بگیران در دی ماه شناخته شده بود، مشخص شد که هیچگونه اختلال وجود نداشته و دولت به عمد جلوی واریر یارانه این افراد را گرفته است.

ظاهراً تغییرات جدید در دهک‌بندی موجب شده تا برخی یارانه‌بگیران به دهک 10 وارد شده و یارانه‌شان قطع شود. اما چطور می‌توان به عدم واریز یارانه اعتراض کرد؟ در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اختصاص یارانه 600 هزار تا 1 میلیون تومانی در طرح امنیت غذایی کودکان

حذف یارانه تعدادی از یارانه‌بگیران در دی ماه عمدی بوده است

سیده طیبه حسینی، سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها، با اشاره به اینکه در مرحله 155 واریز یارانه نقدی در دی‌ماه تعدادی از مردم از صف دریافت یارانه نقدی حذف شدند، گفت: «در این مرحله اختلالی در واریز یارانه نقدی وجود نداشته است و پرداخت یارانه 300 و 400 هزار تومانی از طریق سیستم بانکی مطابق فهرست‌های جدید انجام شده است.»

حذف یارانه تعدادی از یارانه‌بگیران در دی ماه عمدی بوده است

وی با اشاره به اینکه بر اساس دهک‌بندی صورت‌گرفته توسط وزارت کار و رفاه اجتماعی تعدادی از مردم در دهک 10 قرار گرفته‌اند، گفت:

بر این اساس تعدادی که پیش از این و تا آذر ماه سال جاری در صف یارانه‌بگیران قرار داشتند، بر اساس فهرست جدید اعلامی وزارت کار از دریافت یارانه نقدی حذف شدند.

روش اعتراض به یارانه

روش جداسازی یارانه، اعتراض به میزان یارانه و یا قطع یارانه، مطلع شدن از دهک درآمدی و استعلام افزایش یارانه نقدی را می‌توانید در ویدئوی زیر ببینید:

بیشتر بخوانید:

آیا یارانه دی 1402 به حساب شما واریز شده است؟ در صورت عدم واریز می‌توانید به این مورد طبق ویدئوی بالا اعتراض کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر