coinex
راهنمای خرید تکراتو

سری گلکسی S24 با وجود رابط کاربری One UI 6.1 روان‌ترین گوشی‌های سامسونگ خواهند بود [+ویدیو]

سری گلکسی S24 سامسونگ هر آنچه که از یک گوشی پرچمدار و رده بالا انتظار دارید را برآورده می‌کند. با روان‌ترین گوشی‌های سامسونگ آشنا شوید.

همان‌طور که می‌دانید، سامسونگ تا چند روز دیگر از سری گلکسی اس 24 خود رونمایی خواهد کرد. متاسفانه این شرکت در جلوگیری از نشت اطلاعات به طرز وحشتناکی شکست خورده و با اینکه هنوز سری اس 24 معرفی نشده، ما از طراحی و مشخصات کامل این سری پرچمدار سامسونگ آگاهی داریم. حتی برخی از ویژگی‌های نرم‌افزاری نیز لو رفته و حالا در گزارشی ادعا شده که این دستگاه‌ها، به لطف رابط کاربری One UI 6.1، روان‌ترین گوشی‌های سامسونگ خواهند بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رابط کاربری One UI 6.1 انیمیشن‌های روان را به سری گلکسی S24 می‌آورد

گلکسی اس 24، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا اولین گوشی‌هایی خواهند بود که رابط کاربری One UI 6.1 را اجرا می‌کنند. اگر اطلاعات فاش شده درست باشند، این رابط کاربری، سری اس 24 را به نرم‌ترین و روان‌ترین گوشی‌های سامسونگ تبدیل خواهد کرد.

طبق گفته افشاگری به نام Ice Universe، در این رابط کاربری، نرخ فریم انیمیشن‌ها بهبود یافته و همچنین background blur effect برای بهینه‌سازی و بهره‌وری از انرژی، حذف شده است. تغییراتی که سامسونگ در اجرای انیمیشن‌ها اعمال کرده باعث شده که آنها حتی از iOS هم روان‌تر باشند. به ویدیوی زیر نگاه کنید:

همان طور که در ویدیو می‌بینید، باز و بسته کردن برنامه‌ها بدون هیچ مشکلی و بدون افت نرخ فریم انجام می‌شود. به طور کلی، رابط کاربری بسیار روان، ساده و مخاطب پسند به نظر می‌رسد.

با اینکه One UI 6.1 در سری Galaxy S24 عرضه می‌شود، اما مطمئناً در سایر گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های سامسونگ نیز اجرا خواهد شد. پس می‌توان امیدوار بود که این تغییرات مثبت در اکثر گوشی‌های موجود سامسونگ ایجاد شود.

در حال حاضر این شرکت مشغول به آزمایش One UI 6.1 بر روی چندین گوشی از جمله Galaxy S22 و Galaxy S23 است و انتظار می‌رود که به‌روزرسانی پایدار آن در اواخر ژانویه یا اوایل فوریه منتشر شود.

One UI 6.1 چندین ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی مانند ترجمه آنی زبان در حین تماس‌های صوتی و پیام‌رسانی، تولید تصویر پس زمینه با هوش مصنوعی مولد، انیمیشن‌های جدید روی صفحه قفل، خلاصه‌سازی یادداشت‌ها در Samsung Notes، پاک کردن اشیاء از تصاویر و ویدیوها، بهبود زبان با صفحه کلید سامسونگ و محافظت از باتری را نیز برای کاربران به ارمغان می‌آورد. البته هنوز مشخص نیست که کدام یک از این ویژگی‌ها در سایر گوشی‌های این شرکت ظاهر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره سری گلکسی S24 سامسونگ و رابط کاربری One UI 6.1 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر