coinex
راهنمای خرید تکراتو

ایستگاه تصویر‌برداری ماهواره ای قشم شروع به فعالیت کرد

عادل پیغامی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اعلام کرد ایستگاه تصویر‌برداری ماهواره ای قشم با سنجش از دور در فرکانس کاری باند X آماده فعالیت است.

ایستگاه تصویر‌برداری ماهواره ای قشم که چندی پیش ساخته شده بود اکنون آماده بهره‌برداری است. این ایستگاه که قادر به سنجش از دور در فرکانس کاری باند X است با هدف توسعه مرکز فضایی قشم راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: نزدیک به یک میلیون نفر نیروی کار به کشورهای حاشیه‌ خلیج فارس مهاجرت کرده‌اند

سامانه تصویر‌برداری ماهواره ای قشم با استفاده از  استانداردها و فناوری‌های به روز در عرصه بین‌المللی در زمینه سازه، مکانیزم و مخابرات توسط شرکت‌های دانش بنیان ایرانی طراحی و ساخته شده است. همچنین اعلام شده که با راه‌اندازی این ایستگاه پس از دریافت مجوز‌های مربوطه امکان تصویر‌برداری تجاری نیز مهیا شده است.

عادل پیغامی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از مدیران این سازمان ضمن دیدار با دکتر سالاریه، معاون وزیر و رییس سازمان فضایی ایران از مرکز فضایی قشم سازمان فضایی ایران بازدید کردند.

در این نشست ضمن تشریح فعالیت‌ها و مأموریت‌های مرکز فضایی قشم، طرح‌های توسعه‌ای این مرکز و قابلیت‌های آن در خدمات دهی به منطقه و ظرفیت‌های اشتغال‌زایی آن تشریح شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ایستگاه تصویر‌برداری ماهواره ای قشم چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر