;
coinex

طرح فروش اقساطی وانت کارا دی 1402 ؛ [+جدول اقساط و قیمت]

شرکت بهمن لیزینگ، طرح فروش اقساطی وانت کارا دی 1402 را آغاز کرد. بنابر این طرج خوردو وانت‌بار کارا تک‌کابین تیپ 4 با شرایط اقساطی ویژه به فروش خواهد رسید.

طرح فروش اقساطی وانت کارا دی 1402 توسط شرکت بهمن لیزینگ به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه صنعتی بهمن آغاز شد. در شرایط فروش وانت کارا تک کابین ذکر شده است که که ثبت‌نام از دوشنبه، 26 دی 1402 آغاز شده تا پایان روز شنبه، 30 دی 1403 و یا تا چایان ظرفیت ادامه خواهد داشت. این خودرو پس از تکمیل وجه و بستن قرار داد نهایتاً تا 30 روز به دست خریداران خواهد رسید. در ادامه با حزئیات بخشنامه فروش بهمن موتور و اقساط وانت کارا همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: طرح فروش تیگو ۷ پرو پرمیوم دی 1402 ؛ شرایط فروش اقساطی تیگو ۷ پرو پرمیوم [+قیمت]

طرح فروش اقساطی وانت کارا دی 1402

این طرح فروش آغاز شده و متقاضیان می‌توانند ثنت‌نام خود را انجام دهند. ثبت‌نام صرفاً از طریق bahman.iranecar.com امکان پذیر است. شرح جزئیات هریک از این طرح‌ها در جداول زیر آمده است.

هر نفر مجاز به ثبت‌نام یک دستگاه وانت و خودرو حداکثر ۳۰ روز پس از واریز وجه و تکمیل و تایید مدارک تحویل می‌شود. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه http://bahman.iranecar.com نسبت به انجام فرآیند خرید اقدام کنند و در این طرح تنوع پرداخت‌ها مطابق آنچه در جداول مربوط به فروش وانت کارا به روش لیزینگ آمده، قابل انجام است:

طرح فروش اقساطی وانت کارا دی 1402

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص شرایط اقساطی بهمن لیزینگ چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر