coinex
راهنمای خرید تکراتو

وزیر کار: یارانه نقدی به هیچ عنوان حذف نخواهد شد؛ از حقوق کارگران 1403 چه خبر؟

مرتضوی وزیر کار اعلام کرد پرداخت یارانه نقدی تا زمانی که پیش‌تر مصوب شده ادامه دارد و به هیچ عنوان حذف نخواهد شد. او در ادامه از سیاست‌های جدید معیشتی نیز خبر داد.

وزیر کار اعلام کرده که پرداخت یارانه تا مهلت مقرر ادامه دارد او همچنین افزود دولت سیاست‌های جدید معیشتی و تشویقی برای مردم در نظر دارد.

بیشتر بخوانید: پرداخت وام مسکن 350 میلیونی آغاز شد

وزیر کار ضمن اشاره به موضوع یارانه‌ها اعلام کرد: «یارانه نقدی تا آن زمانی که مصوب بوده ادامه پیدا خواهد کرد. بخش قابل توجهی از کسانی که در دهک‌های درآمدی 4 به بالا بودند، در دهک‌های 1 تا 3 قرار گرفته‌اند. ملاک دهک‌بندی شاخص‌های متعددی داشته که یکی از شاخص‌های آن گردش حساب بوده است.»

مرتضوی در باره تصمیمات جدید دولت گفت: «دولت یک سری سیاست‌های کمک معیشتی و تشویقی برای مردم دارد که بنا دارد به شکلی به تواند قیمت‌ها را متعادل کند.»

او همچنین به موضوع حقوق کارگران و حواشی مربوط به آن اشاره کرد و افزود: «درباره حقوق کارگران برای سال‌ آینده گمانه‌زنی‌ها و پیش‌داوری‌های مطرح است اما شورای عالی کار که در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بر اساس اصل ۳جانبه‌گرایی تشکیل می‌شود، نمایندگان دولت، کارفرمایان و کارگران با شاخص‌های قانونی درباره مزد سالیانه کارگران تصمیم می‌گیرند.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حذف یارانه چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر